Komunikace města Břeclav s občany

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikace města Břeclav s občany

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Krutáková, Eva
dc.date.accessioned 2013-10-10T21:46:04Z
dc.date.available 2013-10-10T21:46:04Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23783
dc.description.abstract Diplomová práce zabývající se tématem komunikace města s jeho občany popisuje ve své teoretické části marketingovou komunikaci měst a obcí, její prvky a souvislosti. Tuto část uzavírá vymezení metodologie sloužící k aplikaci v praktické části práce, současně jsou zde stanoveny výzkumné otázky k ověření. Praktická část nás již seznamuje se současným stavem komunikace města Břeclav s obyvateli. Sestává se ze tří analýz: situační, srovnávací a průzkumu veřejného mínění. Tyto jsou pak shrnuty do SWOT analýzy. Na základě šetření nalezneme odpověď na výzkumné otázky. Diplomovou práci uzavírá projektová část práce, která obsahuje konkrétní návrh/projekt na zlepšení komunikace města Břeclav s jeho občany. cs
dc.format 125 s. (128 500 znaků) cs
dc.format.extent 3320502 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing měst a obcí cs
dc.subject komunikační mix měst a obcí cs
dc.subject komunikace s občany cs
dc.subject marketingová analýza cs
dc.subject nové trendy v komunikaci měst a obcí cs
dc.subject Marketing of cities and towns en
dc.subject communication mix of cities and towns en
dc.subject communication with citizens en
dc.subject marketing analyses en
dc.subject new trends in city communication en
dc.title Komunikace města Břeclav s občany cs
dc.title.alternative Communication of the City Břeclav with Its Citizens en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Svatava
dc.date.accepted 2013-05-20
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with communication of the city with its citizens, describes in theoretical part marketing communication of cities and towns, its elements and context. This part is concluded by a methodology section that sets the thesis' application in the practical part and research questions for verification. The practical part presents a current situation of the communication of Břeclav city with its inhabitants. It contains three analyses: situ-ational, comparative and questionnaire survey of public opinion. All of them are concluded into SWOT analyses. The research questions are then verified by an analysis of the research results. Diploma thesis is closed by a project part that contains concrete project to improve communication of city Břeclav with citizens. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32450
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2013-04-19


Files in this item

Files Size Format View
krutáková_2013_dp.pdf 3.166Mb PDF View/Open
krutáková_2013_vp.pdf 50.67Kb PDF View/Open
krutáková_2013_op.pdf 58.21Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account