Výstavy a veletrhy jako součást marketingových komunikací se zaměřením na trh B2B

DSpace Repository

Language: English čeština 

Výstavy a veletrhy jako součást marketingových komunikací se zaměřením na trh B2B

Show full item record

No preview available
Title: Výstavy a veletrhy jako součást marketingových komunikací se zaměřením na trh B2B
Author: Zaki, Lucie
Advisor: Horňák, Pavel
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá specifiky veletrhů a výstav jako jednoho z nástrojů marketingové komunikace firem na trzích B2B. V teoretické části jsou zpracovány literární prameny marketingových komunikací se zaměřením na trhy B2B, popsány nástroje komunikačního mixu na těchto trzích. Využití veletrhu je charakterizováno jako jeden z významných nástrojů. Praktická část analyzuje výsledky marketingového průzkumu. Ten se zabývá důvody účasti na veletrhu a rozebírá silné a slabé stránky tohoto nástroje.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23782
Date: 2012-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 32400


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
zaki_2013_bp.pdf 1.979Mb PDF View/Open
zaki_2013_vp.pdf 66.18Kb PDF View/Open
zaki_2013_op.pdf 52.53Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account