Marketingová komunikace Impakt Festivalu 2012

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace Impakt Festivalu 2012

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová komunikace Impakt Festivalu 2012
Author: Jochmanová, Jana
Advisor: Kotyzová, Pavla
Abstract: Diplomová práce se zabývá marketingovými komunikacemi Impakt Festivalu 2012. Je rozdělena do tří částí. Teoretické, praktické a aplikační. V první části je položen teoretický základ marketingových komunikací a je popsán proces marketingového řízení a tvorby strategií. Teoretická část se také zabývá problematikou budování značky prostřednictvím marketingových komunikací. Praktická část obsahuje analýzu a vyhodnocení marketingo-vých aktivit Impakt Festivalu, situační analýzu a také obsahuje výsledky výzkumu komu-nikačních aktivit. Projektová část obsahuje návrh na zlepšení marketingového řízení a marketingové komunikace Impakt Festivalu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23779
Date: 2012-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 32447


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
jochmanová_2013_dp.pdf 2.299Mb PDF View/Open
jochmanová_2013_vp.pdf 53.58Kb PDF View/Open
jochmanová_2013_op.pdf 217.7Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account