Projekt marketingové strategie pro vstup zahranič-ní společnosti na český trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové strategie pro vstup zahranič-ní společnosti na český trh

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chovancová, Miloslava
dc.contributor.author Kyjovský, Martin
dc.date.accessioned 2013-10-10T21:33:39Z
dc.date.available 2013-10-10T21:33:39Z
dc.date.issued 2013-02-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23769
dc.description.abstract Cílem diplomová práce je vypracování projektu marketingové strategie pro vstup zahraniční společnosti na český trh. Teoretická část projektu shrnuje dostupné literární zdroje týkající se marketingových strategií pro vstup na trh. Praktická část je rozdělena na analytickou a projektovou část. Analytická část poskytuje informace o společnosti, která má zájem vstoupit na trh v České republice, dále analýzu krmivářského průmyslu v České republice se zaměřením na trh s využitím vedlejších produktů z potravinářské výroby a analýzu konkurence ve studované oblasti. Součástí analýzy je primární výzkum mezi potenciálními zákazníky firmy. Na základě závěrů provedených analýz je vypracován projekt marketingové strategie pro vstup zahraniční společnosti na český trh; vytvořený projekt je následně podroben nákladové, časové a rizikové analýze. cs
dc.format 108 s cs
dc.format.extent 2226904 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject vstup na tuzemský trh cs
dc.subject zahraniční firma cs
dc.subject trh s krmivářskými produkty cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject entering to the domestic market en
dc.subject foreign firm en
dc.subject feed products market en
dc.subject marketing strategy en
dc.title Projekt marketingové strategie pro vstup zahranič-ní společnosti na český trh cs
dc.title.alternative Project of Marketing Strategy for a Foreign Company Intending to Enter into the Czech Market en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vydrová, Janka
dc.date.accepted 2013-05-29
dc.description.abstract-translated Master thesis aims to develop the marketing strategy for entering foreign company onto the Czech market. The theoretical part of the thesis summarizes the available literary sources on marketing strategies for market entry. The practical part is divided into analytical and project area. Analytical section provides information about the company, interested in en-tering the market in the Czech Republic, further analysis of the feed industry in the Czech Republic, focusing on the market with the use of by-products of food production, additional, competitor analysis in the study area. The analysis contains the primary research among potential customers of the foreign company. Based on the findings of analyzes the project of marketing strategies to enter foreign companies on the Czech market is developed; the created project is subsequently subjected to cost, time and risk analysis. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 23814
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-05-02


Files in this item

Files Size Format View
kyjovský_2013_dp.pdf 2.123Mb PDF View/Open
kyjovský_2013_vp.doc 130.5Kb Microsoft Word View/Open
kyjovský_2013_op.doc 129.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account