Deadmau5 - marketing umělce hudebního průmyslu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Deadmau5 - marketing umělce hudebního průmyslu |
Author: |
Vrága, Jan
|
Advisor: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstract:
|
Bakalarska prace se zabyva marketingem umelce-hudebniho producenta s pseudonymem Deadmau5. Teoretickacka cast je zamerena na problematiku hudby, historie hudebniho prumyslu a lehce se dotkne statusu celebrity. V prakticke casti autor provede resersi marketingovych aktivit, pricemz bude vychazet z teorie marketingu. Nasledny vyzkum na youtube by mel alespon z casti objasnit oblibenost ci neoblibenost jednotlivych marketingovych aktivit; bude zamereny na spojeni Deadmau5e s jinymi znackami. Hlavnim cilem bakalarske prace je prozkoumat, jak Deadmau5 dosahl sveho uspechu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23728
|
Date:
|
2012-10-01 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
E
32352
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account