Orientace na User Experience jako marketingová strategie

DSpace Repository

Language: English čeština 

Orientace na User Experience jako marketingová strategie

Show full item record

No preview available
Title: Orientace na User Experience jako marketingová strategie
Author: Krčmář, Jakub
Advisor: Bačuvčík, Radim
Abstract: Teoretická část diplomové práce přináší úvod do oboru User Experience a popisuje jej v kontextu B2C e-commerce. Vysvětluje základní pojmy jako je user-centered design, použitelnost, interakční design a informační architektura. Definuje, co UX znamená, a popisuje jeho vztah s marketingem a oborem Customer Experience. Dále popisuje jednotlivé metody UX analýzy a zejména metodiku uživatelského testování. Praktická část obsahuje analýzu firmy Veneo a její strategie. Na základě znalosti firmy je realizována UX analýza e-shopu firmy, tvořena zjištěními z uživatelského testování, heuristické analýzy, obsahového auditu a analýzy dat z webové analytiky. Projektová část uzavírá práci návrhem řešení, opatření a zásad pro zlepšení, a dlouhodobé zlepšování, uživatelského prožitku e-shopu a jeho obchodní efektivity.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23706
Date: 2012-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 32449


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
krčmář_2013_dp.pdf 6.633Mb PDF View/Open
krčmář_2013_vp.pdf 53.80Kb PDF View/Open
krčmář_2013_op.pdf 54.70Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account