Změna Corporate Designu festivalu Rock for People a jeho vliv na propagaci

DSpace Repository

Language: English čeština 

Změna Corporate Designu festivalu Rock for People a jeho vliv na propagaci

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Dvořáková, Veronika
dc.date.accessioned 2013-10-10T19:22:18Z
dc.date.available 2013-10-10T19:22:18Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23666
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na festival Rock for People a jeho nový design, který byl změněn v roce 2011. Teoretická část práce se zabývá hudebními festivaly z pohledu marketingu a firemní identity. Teoretické poznatky byly využity v praktické části práce, která se konkrétně zaměřuje na festival Rock for People a realizovaný redesign. cs
dc.format 51 s. (93 973 znaků) cs
dc.format.extent 3312815 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject firemní identita cs
dc.subject firemní design cs
dc.subject hudební festivaly cs
dc.subject Rock for People cs
dc.subject redesign cs
dc.subject Marketing en
dc.subject corporate identity en
dc.subject corporate design en
dc.subject music festivals en
dc.subject Rock for People en
dc.subject redesign en
dc.title Změna Corporate Designu festivalu Rock for People a jeho vliv na propagaci cs
dc.title.alternative Change of the Corporate Design of the Rock for People Festival and its Impact on Promotion en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gregarová, Magda
dc.date.accepted 2013-05-20
dc.description.abstract-translated Bachelor thesis is focused on the Rock for People festival and its new design, which was changed in year 2011. Theoretical part talks about music festivals from the view of marke-ting and corporate identity. Theoretical knowledges were used in practical part of the work, which is focused on Rock for People festival and its realized redesign. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32318
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2013-04-26


Files in this item

Files Size Format View
dvořáková_2013_bp.pdf 3.159Mb PDF View/Open
dvořáková_2013_vp.pdf 210.4Kb PDF View/Open
dvořáková_2013_op.pdf 55.57Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account