Image mateřské školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Image mateřské školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Hoferková, Kateřina
dc.date.accessioned 2013-10-10T19:15:35Z
dc.date.available 2013-10-10T19:15:35Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23656
dc.description.abstract Tématem této diplomové práce je image organizace, kterou je v této práci konkrétně myšlena mateřská škola. V úvodu teoretické části je popsáno, co to vlastně image je, v jakém slova smyslu se s tímto termínem můžeme setkat a jaký význam má image organizace v marketingu. V praktické části jsem se zaměřila na posouzení image mateřské školy a to očima rodičů, pedagogů a ředitelky školy. Použila jsem metodu dotazníkového šetření, polostrukturovaný rozhovor s ředitelkou školy a analýzu webových stránek. Všechny poznatky jsem přehledně shrnula do grafů a tabulek a věřím že budou mít pro tuto organizaci informační hodnotu a budou sloužit i k zdokonalení celkové image školy. cs
dc.format 96 s. cs
dc.format.extent 2153361 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Image cs
dc.subject firemní design cs
dc.subject firemní identita cs
dc.subject firemní kultura cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject mateřská škola cs
dc.subject pedagog cs
dc.subject Image en
dc.subject corporate design en
dc.subject corporate identity en
dc.subject corporate culture en
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing mix en
dc.subject kindergarten en
dc.subject teacher en
dc.title Image mateřské školy cs
dc.title.alternative Analysis of an Image of a Kindergarten en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Gregarová, Magda
dc.date.accepted 2013-05-29
dc.description.abstract-translated The topic of this thesis is the image of the organization, which in this work is specifically meant to kindergarten. In the introduction to the theoretical part describes what the image actually is, in what sense this term can be found and the importance of the image of the organization in marketing. The practical part is focused on the assessment of image kindergarten and eyes of parents, teachers and headmistress. I used the method of questionnaire survey, semi-structured interview with the director of the school and website analysis. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Řízení netržních a sociálních služeb cs
dc.thesis.degree-discipline Non-Profit and Social Services Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Hospodářská politika a správa cs
dc.thesis.degree-program Economic Policy and Administration en
dc.identifier.stag 32405
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2013-04-19


Files in this item

Files Size Format View
hoferková_2013_dp.pdf 2.053Mb PDF View/Open
hoferková_2013_vp.pdf 212.4Kb PDF View/Open
hoferková_2013_op.pdf 55.77Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account