Studenti jako cílová skupina propagace Slezského divadla Opava

DSpace Repository

Language: English čeština 

Studenti jako cílová skupina propagace Slezského divadla Opava

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Kučková, Tereza
dc.date.accessioned 2013-10-10T18:06:23Z
dc.date.available 2013-10-10T18:06:23Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23610
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá teorií marketingu kultury. Druhá část se soustředí na stu-denty žijící či studující v Opavě, na jejich názory na divadlo obecně a také konkrétně na Slezské divadlo Opava a jeho propagaci. Cílem této práce je zjistit, jak studenti propagaci divadla vnímají. cs
dc.format 63 s. cs
dc.format.extent 1421129 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject marketing kultury cs
dc.subject marketingová komunikace divadla cs
dc.subject divadlo cs
dc.subject Marketing en
dc.subject art marketing en
dc.subject marketing communication of theatre en
dc.subject theatre en
dc.title Studenti jako cílová skupina propagace Slezského divadla Opava cs
dc.title.alternative Students as a Target Group for the Promotion of the Silesian Theatre in Opava en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Göttlichová, Marcela
dc.date.accepted 2013-05-20
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with an art marketing theory. The second part focuses on stu-dents who live or study in Opava, on their opinions about theatre generally and also spe-cifically about Silesian theatre Opava and its promotion. The main goal of this thesis is to find out how student perceive the promotion of the theatre. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32329
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-04-25


Files in this item

Files Size Format View
kučková_2013_bp.pdf 1.355Mb PDF View/Open
kučková_2013_vp.pdf 52.61Kb PDF View/Open
kučková_2013_op.pdf 216.5Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account