Etické aspekty reklamy na tabákové výrobky
Show full item record
No preview available
Title:
|
Etické aspekty reklamy na tabákové výrobky |
Author: |
Petr, Jiří
|
Advisor: |
Horňák, Pavel
|
Abstract:
|
Předmětem práce je seznámení se s problematikou etických aspektů reklamy a podpory prodeje tabákových výrobků a postojem veřejnosti k této oblasti. Hlavní spojující téma je reklamní komunikace tabákových společností a její zákonné a etické hranice. Teoretická část popisuje historické souvislosti, současnou situaci a vysvětluje specifika tohoto odvětví. V praktické části jsou popsány současné strategie tabákových společností doplněné o reálné údaje, získané provedeným výzkumem. Část projektová pak předkládá návrhy na možná opatření, vedoucí ke zlepšení současné situace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23603
|
Date:
|
2012-10-01 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
32511
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account