Webová prezentace neziskových subjektů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Webová prezentace neziskových subjektů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Křížek, Zdeněk
dc.contributor.author Machát, Petr
dc.date.accessioned 2013-10-10T17:47:52Z
dc.date.available 2013-10-10T17:47:52Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23591
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá webovou prezentací tradičních neziskových organizací zaměřených na pomoc člověku v nouzi. Od historie po současnost je zde nastíněna působnost neziskových organizací v České republice. Text práce se dále přesouvá k popisu jednotlivých forem internetového marketingu. Hlavní část teoretické části je věnována webové prezentaci a jejím specifikům. Následující praktická část nejprve představí vybrané neziskové subjekty. Posléze jsou srovnávací analýzou porovnány webové stránky těchto subjektů dle nastavených hodnotících kritérií a popsány silné a slabé stránky jednotlivých webů. V závěru práce jsou dle zjištěných skutečností navržena doporučení pro optimalizaci webové prezentace neziskového subjektu. cs
dc.format 72 s. (81 000 znaků) cs
dc.format.extent 5956958 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject neziskový sektor cs
dc.subject internet cs
dc.subject webová prezentace cs
dc.subject domovská stránka cs
dc.subject menu cs
dc.subject hodnotící kritéria cs
dc.subject srovnávací analýza cs
dc.subject nonprofit sector en
dc.subject internet en
dc.subject web presentation en
dc.subject home page en
dc.subject menu en
dc.subject evaluative criteria en
dc.subject comparative analysis en
dc.title Webová prezentace neziskových subjektů cs
dc.title.alternative Web Presentation of Non-profit Subjects en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šula, Tomáš
dc.date.accepted 2013-05-23
dc.description.abstract-translated In my bachelor paper I have focused on web presentations of traditional non-profit organizations providing help to people in need. The paper outlines the activities of NGOs in the Czech Republic since the past to the present. Further the paper describes the different forms of internet marketing. The theoretical part is dedicated to web presentations and its specifics. The practical part starts with introduction of selected NGOs and follows with comparative analysis of web pages of these entities according to developed benchmark. The practical part also describes the strengths and weaknesses of each web page. In conclusion, all findings are presented and also discusses the recommendations for web pages optimization. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32381
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-04-26


Files in this item

Files Size Format View
machát_2013_bp.pdf 5.680Mb PDF View/Open
machát_2013_vp.pdf 239.5Kb PDF View/Open
machát_2013_op.pdf 54.20Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account