Marketingový plán Střediska environmentálního vzdělávání a osvěty

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový plán Střediska environmentálního vzdělávání a osvěty

Show simple item record

dc.contributor.advisor Světlík, Jaroslav
dc.contributor.author Gášek, Dušan
dc.date.accessioned 2013-10-09T18:52:37Z
dc.date.available 2013-10-09T18:52:37Z
dc.date.issued 2012-03-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23410
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá zavedením marketingu do neziskového sektoru a vytvořením marketingového plánu pro středisko environmentálního vzdělávání poskytující služby v oblasti školení a vzdělávání a také ubytování a stravování. Práce vychází ze zjištěného stavu marketingových aktivit, které jsou průměrné. Marketingový plán je vytvořen na základě analýzy a vyhodnocení stavu střediska. Jeho úkolem je komunikačními prostředky zvýšit povědomí o centru a dalšími marketingovými aktivitami zlepšit úroveň služeb a kulturního prostředí oblasti. Nakonec je připraven systém nástrojů k měření efektivnosti stanovených cílů. cs
dc.format 85 s., 3 s. příloh cs
dc.format.extent 1903333 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject neziskový sektor cs
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject analýza cs
dc.subject plánování cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject měření cs
dc.subject Marketing en
dc.subject non profit sector en
dc.subject marketing plan en
dc.subject analysis en
dc.subject planning en
dc.subject marketing mix en
dc.subject measurement en
dc.title Marketingový plán Střediska environmentálního vzdělávání a osvěty cs
dc.title.alternative The Marketing Plan of Environmental Education and Enlightenment Centre en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vorlová, Růžena
dc.date.accepted 2012-06-04
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the implemetation of marketing into non profitable sector and creating the marketing plan for the Environmental education centre which provides services in the field of training and education as well as assomodation and catering. The thesis is based on the observed state of marketing activities, which are average. The marketing plan is created on the basis of the analysis and evaluation of the status of the centre. Its task is to increase the awareness about the centre due to the tools of communication and other marketing activities improve the level of services and cultural environment of the area. Simple efektivity-measurement-tools-system has been created in the end. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 27912
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-04-27


Files in this item

Files Size Format View
gášek_2012_bp.pdf 1.815Mb PDF View/Open
gášek_2012_vp.pdf 617.2Kb PDF View/Open
gášek_2012_op.pdf 389.3Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account