Rozbor marketingové strategie firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Rozbor marketingové strategie firmy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Taraba, Pavel
dc.contributor.author Hrdličková, Renata
dc.date.accessioned 2013-10-09T17:36:16Z
dc.date.available 2013-10-09T17:36:16Z
dc.date.issued 2011-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23363
dc.description.abstract Bakalářská práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části jsou popsána teoretická východiska pro získání potřebných informací. Je zde popsána marketingová strategie, její tvorba, stra-tegická podnikatelská/obchodní jednotka a marketingový mix. Praktická část analyzuje současnou marketingovou strategii zvolené firmy Jelínek lahůdky z Hané, s.r.o. Zjištěné výsledky jsou vyhodno-ceny a na jejich základě jsou formulována doporučení. Ta by měla vést k zlepšení konkurenceschop-nosti firmy. cs
dc.format 73 s. cs
dc.format.extent 2453504 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingová strategie cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject BCG matice cs
dc.subject strategická podnikatelská/obchodní jednotka cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject Marketing strategy en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject BCG matrix en
dc.subject SBU en
dc.subject Strategic business unit en
dc.subject marketing mix en
dc.title Rozbor marketingové strategie firmy cs
dc.title.alternative Analysis of Company Marketing Strategy en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bilíková, Jana
dc.date.accepted 2012-06-04
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is consist of the theoretical and practical part. The theoretical part explains basic terms which are related to marketing strategy, strategic business unit and marketing mix.The practical part has analysed current marketing strategy of Jelínek lahůdky z Hané, s.r.o. Main objektive was to search and classify part of the strategy and based on this research to formulate proper recommendati-ons. All recommended steps would have positive and straight impal on improvements of company competitiveness. en
dc.description.department Ústav logistiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/106 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Logistika a management cs
dc.thesis.degree-discipline Logistics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 27371
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2012-05-11
local.subject strategický marketing cs
local.subject strategic marketing en


Files in this item

Files Size Format View
hrdličková_2012_bp.pdf 2.339Mb PDF View/Open
hrdličková_2012_vp.pdf 42.58Kb PDF View/Open
hrdličková_2012_op.pdf 116.3Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account