Projekt zavedení nového výrobku na lokální trh
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Saidlová, Iveta
|
|
dc.contributor.author |
Hradil, Jiří
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-09T15:16:33Z |
|
dc.date.available |
2013-10-09T15:16:33Z |
|
dc.date.issued |
2012-03-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23254
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce bude pojednávat o tématice projektu zavedení nového výrobku na lokální trh. Práce bude zpracovávat prototyp nové ochranné sítě proti okusu malých stromků, jež bude určena pro lokální trh. Práce se bude skládat ze dvou částí, a to z částí teoretické a praktické. První, teoretická část bude zahrnovat poznatky a informace z marketingové oblasti, druhá, část praktická bude převádět tyto poznatky do praxe, na konkrétní výrobek. Praktická část bude pojednávat o charakteristice nově vytvářeného výrobku a jeho budoucí nabídce na lokální trh v dané oblasti. Dalšími kroky této části bude provedení situační analýzy a analýzy SWOT u daného výrobku. Závěr této práce bude doporučovat, zdali bude vhodné investovat do zavedení tohoto výrobku na daný trh. |
cs |
dc.format |
59s. (64 694) |
cs |
dc.format.extent |
980133 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Nový produkt
|
cs |
dc.subject |
situační analýza
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
cena
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
The new product
|
en |
dc.subject |
situation analyses
|
en |
dc.subject |
SWOT analyses
|
en |
dc.subject |
price
|
en |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.title |
Projekt zavedení nového výrobku na lokální trh |
cs |
dc.title.alternative |
Project of Launching a New Product on the Local Market |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2012-06-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
Beachelor thesis will discuss the theme of the project to introduce a new product on the local market. Work will handle the prototype of a new safety net against browning small trees, which will serve the local market. The work will consist of two parts, namely the theoretical and practical. The theoretical part will include knowledge into practice on a particular product. The practical part will discuss the characteristics of the newly created product and its future offer at a local market in the area. The next step will be made part of this situation analyses and SWOT analyses for the product. The conclusion of this study will recommend whether to invest in the appropriate introduction of this product on the market. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
27918
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2012-04-27 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account