Analýza marketingového komunikačního mixu ve vybrané organizaci

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingového komunikačního mixu ve vybrané organizaci

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šefčík, Vladimír
dc.contributor.author Lačňáková, Petra
dc.date.accessioned 2013-10-09T14:13:24Z
dc.date.available 2013-10-09T14:13:24Z
dc.date.issued 2011-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23209
dc.description.abstract Bakalářská práce se zaměřuje na Analýzu marketingového komunikačního mixu ve vybrané organizaci. Pro tuto práci byla zvolena vojenská příspěvková organizace Volareza se sídlem v Praze s odloučeným pracovištěm ve Vyškově. Tato firma je zaměřena na vojenské lázeňské a rekreační zařízení. Teoretická část charakterizuje místo a úlohu marketingové komunikační činnosti podniku. Dále pak marketingový komunikační mix a marketingový průzkum. V praktické části je na základě charakteristiky činnosti organizace Volareza zpracováno dotazníkové šetření a s pomocí analýzy SWOT navržené opatření a postupy pro zkvalitnění marketingového komunikačního mixu organizace. cs
dc.format 60 s. (62 049 znaků) cs
dc.format.extent 884955 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikační činnost podniku cs
dc.subject marketingový komunikační mix cs
dc.subject mar-ketingový průzkum cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject analýza SWOT cs
dc.subject marketing communication activities of a company en
dc.subject marketing communication mix en
dc.subject a marketing survey en
dc.subject a questionnaire survey en
dc.subject the SWOT analysis en
dc.title Analýza marketingového komunikačního mixu ve vybrané organizaci cs
dc.title.alternative Analysis of Marketing Communication Mix in a Selected Organisation en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Lošek, Václav
dc.date.accepted 2012-06-05
dc.description.abstract-translated This bachelor work focuses on the Analysis of marketing communication mix in a selected organisation. A military state-funded organisation called Volareza, which has its official seat in Prague and a detached workplace in Vyškov, was chosen for this work. This com-pany specializes in military spa and holiday facilities. The theoretical part characterizes the place and task of the company's marketing communi-cation activities, further also marketing communication mix and a marketing survey. The practical part deals with a questionnaire survey based on description of the activities of Volareza and by means of the SWOT analysis it proposes measures and procedures aimed at improving the quality of the company's marketing communication mix. en
dc.description.department Ústav logistiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/106 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Logistika a management cs
dc.thesis.degree-discipline Logistics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 27400
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-05-11
local.subject marketingový mix cs
local.subject marketingový výzkum cs
local.subject marketing mix en
local.subject marketing research en


Files in this item

Files Size Format View
lačňáková_2012_bp.pdf 864.2Kb PDF View/Open
lačňáková_2012_vp.pdf 43.37Kb PDF View/Open
lačňáková_2012_op.pdf 46.53Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account