Analýza vybraných faktorů ovlivňujících konkurenceschopnost podniku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza vybraných faktorů ovlivňujících konkurenceschopnost podniku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Konečný, Jiří
dc.contributor.author Šimíková, Romana
dc.date.accessioned 2013-10-09T11:21:25Z
dc.date.available 2013-10-09T11:21:25Z
dc.date.issued 2011-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23128
dc.description.abstract Tématem bakalářské práce je analýza vybraných faktorů ovlivňujících konkurenceschopnost podniku GASTRO CZECH s.r.o. Práce je rozdělena do dvou částí. V první teoretické části je objasněna základní terminologie z oblasti konkurenceschopnosti. Na základě lite-rárních poznatků jsou zde teoreticky popsány analýzy, které jsou prakticky provedeny v druhé části práce. V praktické části je představena společnost a jsou provedeny analýzy její konkurenceschopnosti. Na základě zjištěných dat jsou společnosti navržena opatření, která by jí mohla pomoci ke zvýšení konkurenceschopnosti na trhu. cs
dc.format 67 cs
dc.format.extent 1360357 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Porterova analýza cs
dc.subject benchmarking cs
dc.subject competitiveness en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject Porter's five forces analysis en
dc.subject benchmarking en
dc.title Analýza vybraných faktorů ovlivňujících konkurenceschopnost podniku cs
dc.title.alternative Analysis of Selected Factors Influencing Business Competitiveness en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Tomaštík, Marek
dc.date.accepted 2012-06-06
dc.description.abstract-translated The aim of my bachelor's thesis is to analyse selected factors that influence competitiveness of company GASTRO CZECH s.r.o. The thesis is divided into two parts. First part puts emphasis on basic terminology used in the area of competitiveness and description of essential theories used for competitiveness analysis. This theoretical knowledge is then used in practice when analysing competitive factors of selected company. Based on data calculated specific suggestions are proposed in order to help the company increase its com-petitiveness on the market. en
dc.description.department Ústav logistiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/106 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Logistika a management cs
dc.thesis.degree-discipline Logistics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 27217
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-05-07


Files in this item

Files Size Format View
šimíková_2012_bp.pdf 1.297Mb PDF View/Open
šimíková_2012_vp.pdf 122.0Kb PDF View/Open
šimíková_2012_op.pdf 95.84Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account