Marketingový výzkum za účelem optimalizace velikostního sortimentu firmy RV Fashion Style s.r.o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingový výzkum za účelem optimalizace velikostního sortimentu firmy RV Fashion Style s.r.o. |
Author: |
Kováč, Michal
|
Advisor: |
Volek, René
|
Abstract:
|
Teoretická část je zaměřena na vymezení marketingových pojmů, metod a technik. Je zde také popsána tvorba dotazníku. Praktická část se věnuje cílu bakalářské práce, op-timalizovat výrobní sortiment firmy RV Fashion Style s.r.o. K tomu byla využita marketingová metoda pozorování a z vyhodnocení výsledků byly vyvozeny výsledky a doporučení pro firmu, které by ji měli pomoci k lepší efektivnosti výroby a větší konkurenceschopnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/22924
|
Date:
|
2011-12-15 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav logistiky |
Discipline:
|
Logistika a management |
Grade for thesis and defense:
|
B
27386
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account