Strategie řízení vztahů se zákazníky pojišťovny Allianz, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Strategie řízení vztahů se zákazníky pojišťovny Allianz, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Filip, Václav
dc.date.accessioned 2013-10-09T04:20:37Z
dc.date.available 2013-10-09T04:20:37Z
dc.date.issued 2011-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/22915
dc.description.abstract Diplomová práce popisuje tvorbu strategie řízení vztahů se zákazníky společnosti Allianz pojišťovna, a.s. Shrnuje strategický přístup k tvorbě uceleného funkčního CRM modelu, přičemž zohledňuje oborová specifika pojišťovacího trhu. Výstupy této práce slouží jako podklad pro strategické rozhodnutí o implementaci zvolených nástrojů do činnosti pojišťovny Allianz. Výsledkem implementace je změna produktově orientované společnosti na moderní, zákaznicky orientovanou pojišťovnu, schopnou lépe uspokojovat potřeby jednotlivých zákazníků. cs
dc.format 93 s. cs
dc.format.extent 2894848 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject CRM cs
dc.subject řízení vztahu se zákazníky cs
dc.subject strategický marketing cs
dc.subject Allianz pojišťovna cs
dc.subject a.s. cs
dc.subject CRM en
dc.subject customer relationship management en
dc.subject strategic marketing en
dc.subject Allianz pojišťovna en
dc.subject a.s. en
dc.title Strategie řízení vztahů se zákazníky pojišťovny Allianz, a.s. cs
dc.title.alternative Strategy of Customer Relationship Management of Allianz Insurance Company en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Štarchoň, Peter
dc.date.accepted 2012-10-08
dc.description.abstract-translated The disertation describes the development of strategy of customer relationship management of Allianz insurance company. It summarizes the strategic approach for setting-up a comprehensive CRM functional model, while respecting features specific of the insurance market. The output of this work serves as a basis for a strategic decision to implement selected tools into the Allianz company. The implementation will result in change from a product-oriented company into a modern, customer-oriented insurance one, featuring better ability to meet the individual customer needs. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 26945
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-09-14


Files in this item

Files Size Format View
filip_2012_dp.pdf 2.760Mb PDF View/Open
filip_2012_vp.doc 150.5Kb Microsoft Word View/Open
filip_2012_op.pdf 212.3Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account