dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Filip, Václav
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-09T04:20:37Z |
|
dc.date.available |
2013-10-09T04:20:37Z |
|
dc.date.issued |
2011-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/22915
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce popisuje tvorbu strategie řízení vztahů se zákazníky společnosti Allianz pojišťovna, a.s. Shrnuje strategický přístup k tvorbě uceleného funkčního CRM modelu, přičemž zohledňuje oborová specifika pojišťovacího trhu. Výstupy této práce slouží jako podklad pro strategické rozhodnutí o implementaci zvolených nástrojů do činnosti pojišťovny Allianz. Výsledkem implementace je změna produktově orientované společnosti na moderní, zákaznicky orientovanou pojišťovnu, schopnou lépe uspokojovat potřeby jednotlivých zákazníků. |
cs |
dc.format |
93 s. |
cs |
dc.format.extent |
2894848 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
CRM
|
cs |
dc.subject |
řízení vztahu se zákazníky
|
cs |
dc.subject |
strategický marketing
|
cs |
dc.subject |
Allianz pojišťovna
|
cs |
dc.subject |
a.s.
|
cs |
dc.subject |
CRM
|
en |
dc.subject |
customer relationship management
|
en |
dc.subject |
strategic marketing
|
en |
dc.subject |
Allianz pojišťovna
|
en |
dc.subject |
a.s.
|
en |
dc.title |
Strategie řízení vztahů se zákazníky pojišťovny Allianz, a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Strategy of Customer Relationship Management of Allianz Insurance Company |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Štarchoň, Peter |
|
dc.date.accepted |
2012-10-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
The disertation describes the development of strategy of customer relationship management of Allianz insurance company. It summarizes the strategic approach for setting-up a comprehensive CRM functional model, while respecting features specific of the insurance market. The output of this work serves as a basis for a strategic decision to implement selected tools into the Allianz company. The implementation will result in change from a product-oriented company into a modern, customer-oriented insurance one, featuring better ability to meet the individual customer needs. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
26945
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2012-09-14 |
|