Možnosti zavedení nové produktové řady ve firmě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Možnosti zavedení nové produktové řady ve firmě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Taraba, Pavel
dc.contributor.author Haluzík, Martin
dc.date.accessioned 2013-10-09T03:14:27Z
dc.date.available 2013-10-09T03:14:27Z
dc.date.issued 2011-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/22891
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je návrh nové produktové řady a návrh zavedení na trh. Bakalářská práce je zpracována v prostředí středně velkého podniku Vitar s.r.o. V teoretické části jsou popsány teoretické marketingové analýzy SWOT, POTER. Praktická část se zabývá analýzou současného stavu společnosti, analýzou konkurenčního prostředí, analýzou trhu a konkurenčních výrobků. Výsledkem bakalářské práce je doporučení jak vytvořit novou výrobkovou řadu v doplňcích stravy, v situaci kdy vitamíny jsou na ústupu. cs
dc.format 50 s. (64 303 znaků). cs
dc.format.extent 785400 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject SWOT cs
dc.subject POTER cs
dc.subject Marketing en
dc.subject SWOT en
dc.subject POTER en
dc.title Možnosti zavedení nové produktové řady ve firmě cs
dc.title.alternative Nero Product Line Possibilities in a Company en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bilíková, Jana
dc.date.accepted 2012-06-07
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is to design a new product line and design to market. The thesis is prepared in a medium-sized business environment Vitar Ltd. In the theoretical section describes the theoretical marketing analysis SWOT, POTER. The practical part deals with the analysis of the current state of society, competitive analysis, market analysis and competitive products. Result of this work is the recommendation to create a new product line of food supplements, in a situation where the vitamins are in decline. en
dc.description.department Ústav logistiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/106 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Logistika a management cs
dc.thesis.degree-discipline Logistics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 27039
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2012-05-10
local.subject doplňky stravy cs
local.subject zavádění nového produktu cs
local.subject dietary supplements en
local.subject introducing a new product en


Files in this item

Files Size Format View
haluzík_2012_bp.pdf 766.9Kb PDF View/Open
haluzík_2012_vp.pdf 42.36Kb PDF View/Open
haluzík_2012_op.pdf 113.1Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account