Rozbor obchodního systému multifunkčního komplexu.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Rozbor obchodního systému multifunkčního komplexu.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Volek, René
dc.contributor.author Entner, Dominik
dc.date.accessioned 2013-10-08T17:25:45Z
dc.date.available 2013-10-08T17:25:45Z
dc.date.issued 2011-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/22573
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá rozborem obchodního systému multifunkčního komplexu. Cílem bakalářské práce je pomocí marketingového výzkumu zjistit, který typ služeb lidem v centru města Prostějov chybí a pomocí dosažených výsledků doporučit investorovi objektu, firmě E. Proxima, jakou službu by bylo nejvýhodnější zřídit v centru města. Teoretická část formuluje mikroprostředí a makroprostředí společnosti, dále marketingový plán a marketingový výzkum. Na tyto části navazuje praktický pohled, kde se zmapuje mikroprostředí a makroprostředí, tedy vlivy, které výstavbu objektu mohou ovlivnit, a následně bude stručně charakterizován marketingový plán firmy. Největší důraz je kladen na dotazníkové šetření, ze kterého vyšla doporučení na zřízení konkrétní služby v objektu. cs
dc.format 58 s. (10 985 znaků). cs
dc.format.extent 2389636 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Makroprostředí společnosti cs
dc.subject mikroprostředí společnosti cs
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject Macro-environment of society en
dc.subject micro-environment of company en
dc.subject marketing plan en
dc.subject marketing research en
dc.title Rozbor obchodního systému multifunkčního komplexu. cs
dc.title.alternative Analysis of Multitrade System Complex en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Konečný, Jiří
dc.date.accepted 2012-06-04
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the analysis of complex multitrade system. The aim of this work is to determine which type of services is missing in the city of Prostějov using marketing research and based on the results recommend the facility to the investor, the firm E. Proxima, which service would best to set up in the city center. The theoretical part is giving indepth explanation of the micro-environment and macro-environment of the company, as well as marketing plan and marketing research. Following these parts is the practical view, which maps the micro-environment and macro-environment, factors that may affect the construction of the building, and then briefly characterizes the company marketing plan. The greatest emphasis is based on the survey, from which came the recommendation to establish a specific service in the building. en
dc.description.department Ústav logistiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/106 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Logistika a management cs
dc.thesis.degree-discipline Logistics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 27356
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-05-11


Files in this item

Files Size Format View
entner_2012_bp.pdf 2.278Mb PDF View/Open
entner_2012_vp.pdf 45.69Kb PDF View/Open
entner_2012_op.pdf 117.2Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account