Projekt marketingového plánu pro firmu Antonín Blažek - RCM

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingového plánu pro firmu Antonín Blažek - RCM

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingového plánu pro firmu Antonín Blažek - RCM
Author: Blažek, Petr
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Diplomová práce se zabývá tématem strategického marketingového plánování. Cílem práce bylo sestavení marketingového plánu pro firmu Antonín Blažek - RCM, která se věnuje velkoobchodu a maloobchodu se sportovními potřebami. Teoretická část práce se věnuje problematice strategického marketingového plánování a sestavování marketingového plánu. V analytické části je provedena situační analýza firmy Antonín Blažek - RCM. Situační analýza zahrnuje různé typy marketingových analýz a je nezbytná pro správné sestavení marketingového plánu. Na základě výsledků provedených analýz je v projektové části navržen marketingový plán pro firmu Antonín Blažek - RCM. Projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/22458
Date: 2012-06-18
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: A 23943


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
blažek_2012_dp.pdf 3.387Mb PDF View/Open
blažek_2012_vp.doc 70.5Kb Microsoft Word View/Open
blažek_2012_op.doc 72.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account