Analýza konkurence společnosti Sanizo, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza konkurence společnosti Sanizo, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kročil, Jaromír
dc.contributor.author Rydlo, Ondřej
dc.date.accessioned 2013-10-08T03:27:42Z
dc.date.available 2013-10-08T03:27:42Z
dc.date.issued 2012-05-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/22234
dc.description.abstract Práce se věnuje analyzování konkurence stavební firmy, jejíž hlavní činností je realizace střech a přidružených prací. Základem práce jsou analýzy vnitřního a vnějšího prostředí, které jsou stěžejní pro zjištění postavení firmy vůči konkurentům. Vytvořena je také fiktivní poptávka pro srovnání jednotlivých firem mezi sebou. Na základě zjištěných informací jsou navrženy kroky pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy, aby tak mohla upevnit své postavení na trhu. cs
dc.format 66 s. cs
dc.format.extent 1286028 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Klíčová slova: stavebnictví cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject analýza cs
dc.subject mystery shopping cs
dc.subject Keywords: building industry en
dc.subject competition en
dc.subject competitiveness en
dc.subject analysis en
dc.subject mystery shopping en
dc.title Analýza konkurence společnosti Sanizo, s.r.o. cs
dc.title.alternative Competition Analysis of the Company Sanizo, s.r.o. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vorlová, Růžena
dc.date.accepted 2012-09-13
dc.description.abstract-translated The thesis is devoted to analyzing competition of the construction company, whose main activities are the realization of roofs and associated works. Basis of thesis are the analysis of internal and external environment, which are crucial to determine the position of the company against competitors. A fictitious demand for comparison between individual firms has been also created. Based on the findings, the steps are designed to enhance the competitiveness of the company so that it can strengthen its market position. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 28227
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2012-08-24


Files in this item

Files Size Format View
rydlo_2012_bp.pdf 1.226Mb PDF View/Open
rydlo_2012_vp.pdf 340.7Kb PDF View/Open
rydlo_2012_op.pdf 380.4Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account