Komunikační plán vybraných výrobků společnosti Paragan s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační plán vybraných výrobků společnosti Paragan s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pala, Jiří
dc.contributor.author Gančarčíková, Martina
dc.date.accessioned 2013-10-08T02:27:14Z
dc.date.available 2013-10-08T02:27:14Z
dc.date.issued 2012-03-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/22217
dc.description.abstract Tato práce se zabývá zpracováním marketingového komunikačního plánu pro společnost Paragan, s.r.o. se zaměřením na výrobu nástaveb. Práce je rozdělena do dvou částí ? teoretická a praktická část. Teoretická část obsahuje vysvětlení pojmů z oblasti marketingové komunikace a tvorby marketingového plánu. Praktická část stručně popisuje společnost Paragan s.r.o., jejich produkty a obsahuje ekonomické analýzy. Dále zahrnuje analýzou stávajících komunikačních aktivit pro nástavby a navržení nového komunikačního plánu s doporučeními pro realizaci. Plán vychází z cílů a cílových skupin stanovených před jeho vytvořením. V závěru je navržen časový harmonogram a rozpočet. cs
dc.format 65 s. (71296 znaků bez mezer) cs
dc.format.extent 2422747 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Komunikační plán cs
dc.subject reklama cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject public relations cs
dc.subject osobní komunikace cs
dc.subject přímý marketing cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject The communication plan en
dc.subject advertising en
dc.subject sales promotion en
dc.subject public relations en
dc.subject personal communication en
dc.subject direct marketing en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Komunikační plán vybraných výrobků společnosti Paragan s.r.o. cs
dc.title.alternative Communication Plan for Selected Products of the Company Paragan,s.r.o. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Miloslava
dc.date.accepted 2012-06-11
dc.description.abstract-translated This thesis deals with processing of the company Paragan Ltd. with focus on production of superstructures. The thesis is devided into two parts ? the theoretical part and the practical part. The theoretical part includes an explanation of terms of marketing communications and terms of marketing plan creation. The practical part shortly describes the company Paragan Ltd, their products and contains economic analysis. Than it includes analysis of existing communications activities, proposal of new communication plan with recommendations for its realization. The communication plan is based on goals and target groups set prior to communication plan creation. The timetable and the budget are proposed in conclusion. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 27911
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-04-27


Files in this item

Files Size Format View
gančarčíková_2012_bp.pdf 2.310Mb PDF View/Open
gančarčíková_2012_vp.pdf 343.1Kb PDF View/Open
gančarčíková_2012_op.pdf 425.7Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account