Komunikační strategie hotelu Purkmistr

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie hotelu Purkmistr

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Arnoštová, Monika
dc.date.accessioned 2013-10-08T00:41:11Z
dc.date.available 2013-10-08T00:41:11Z
dc.date.issued 2011-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/22180
dc.description.abstract Diplomová práce zabývající se tématem zpracování komunikační strategie hotelu popisuje ve své teoretické části marketingovou komunikaci, komunikační strategii, její prvky a sou-vislosti. Tuto část uzavírá vymezení metodologie sloužící k aplikaci v praktické části a jsou zde stanoveny výzkumné otázky k ověření. Praktická část nás seznamuje se současným stavem věci. Po uvedení do problematiky tato část pokračuje analýzou vnějšího prostředí objektu a analýzou konkurence v regionu. Na základě výsledků šetření jsou ověřeny stano-vené hypotézy. Diplomovou práci uzavírá projektová část, která obsahuje konkrétní návrh komunikační strategie hotelu. cs
dc.format 83 (153 101 znaků) cs
dc.format.extent 2986650 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing služeb cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject marketingová analýza cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject cílený marketing cs
dc.subject nové trendy v marketingu cs
dc.subject Marketing services en
dc.subject marketing of strategy en
dc.subject marketing analysis en
dc.subject communication mix en
dc.subject communication strategy en
dc.subject targeted marketing en
dc.subject new trends in marketing en
dc.title Komunikační strategie hotelu Purkmistr cs
dc.title.alternative Communication Strategy of the Purkmistr Hotel en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Eliška
dc.date.accepted 2012-10-08
dc.description.abstract-translated The topic of this thesis is communication strategy of a hotel. The theoretical part describes marketing communication, communication strategy, its elements and contexts. This part is concluded by a methodology section that sets the thesis? application in the practical part and research questions for verification. The practical part includes information about the initial situation. After the introduction, this part of the thesis continues with an analysis of the hotel?s external environment and its regional competition. The research questions are then verified by an analysis of the research results. The thesis is concluded by a project part which contains a concrete proposal for a communication strategy of the hotel. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 24139
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-09-17


Files in this item

Files Size Format View
arnoštová_2012_dp.pdf 2.848Mb PDF View/Open
arnoštová_2012_vp.doc 150.5Kb Microsoft Word View/Open
arnoštová_2012_op.doc 117Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account