Analýza marketingového komunikačního mixu ve vybrané organizaci

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingového komunikačního mixu ve vybrané organizaci

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tomaštík, Marek
dc.contributor.author Hradil, Simon
dc.date.accessioned 2013-10-07T23:04:04Z
dc.date.available 2013-10-07T23:04:04Z
dc.date.issued 2011-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/22144
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá marketingovým komunikačním mixem ve společnosti TRADIX UH, a.s. Obsahem této práce je zjistit současný stav společnosti a nabídnout nové možnosti v oblasti marketingového komunikačního mixu. Teoretická část poskytuje pohled na problematiku marketingové komunikace a marketingového komunikačního mixu. V praktické části se zabývám analýzou současného stavu společnosti a na závěr navrhuji doporučení na základě získaných informací. cs
dc.format 66 s. cs
dc.format.extent 5238087 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject marketingový komunikační mix cs
dc.subject Marketing en
dc.subject marketing mix en
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing communication mix en
dc.title Analýza marketingového komunikačního mixu ve vybrané organizaci cs
dc.title.alternative Analysis of the Marketing Communication Mix in a Selected Organization en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Taraba, Pavel
dc.date.accepted 2012-06-04
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis is focused on marketing communication mix in TRADIX UH, a.s. company. The aim of this thesis is to determine the current status of the company and offer new possibilities in the area of marketing communication mix. Theoretical part provides perspective on the issue of marketing communication and marketing communication mix. In the practical part I deal with the analysis of the current status of the company and in conclusion I propose recommendations based on obtained information. en
dc.description.department Ústav logistiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/106 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Logistika a management cs
dc.thesis.degree-discipline Logistics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 27161
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-05-09
local.subject marketingový mix cs
local.subject marketing mix en


Files in this item

Files Size Format View
hradil_2012_bp.pdf 4.995Mb PDF View/Open
hradil_2012_vp.pdf 89.95Kb PDF View/Open
hradil_2012_op.pdf 43.33Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account