Analýza spokojenosti odběratelů společnosti SEEIF Ceramic, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza spokojenosti odběratelů společnosti SEEIF Ceramic, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pernica, František
dc.contributor.author Bezděková, Dana
dc.date.accessioned 2013-10-07T11:54:09Z
dc.date.available 2013-10-07T11:54:09Z
dc.date.issued 2012-03-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/21804
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti odběratelů společnosti SEEIF Ceramic, a.s., konkrétně Závodu 01 MKZ Šamotka. Teoretická část je věnována poznatkům z oblasti B2B trhů, kupního chování organizací, SWOT analýzy a v neposlední řadě i z oblasti marketingového výzkumu. V praktické části je představena společnost SEEIF Ceramic, a.s., která je významným českým výrobcem žárovzdorných produktů. Cílem bakalářské práce je formou dotazníkového šetření zjistit spokojenost odběratelů s produkty a službami Závodu 01 MKZ Šamotka. V závěru práce jsou uvedeny mé návrhy a doporučení. cs
dc.format 64 s., 7 p. (68 659 znaků) cs
dc.format.extent 6026873 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject B2B trhy cs
dc.subject kupní chování organizací cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject škálování cs
dc.subject B2B markets en
dc.subject purchasing behaviour of organizations en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject marketing research en
dc.subject questionnaire en
dc.subject scaling en
dc.title Analýza spokojenosti odběratelů společnosti SEEIF Ceramic, a.s. cs
dc.title.alternative Analysis of Customer Satisfaction of Company SEEIF Ceramic, a.s. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šedová, Hana
dc.date.accepted 2012-06-11
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with analysis of customer satisfaction of company SEEIF Ceramic, a.s., specifically of Plant 01 MKZ Šamotka. The theoretical section is dedicated to the knowledge from the area of B2B markets, purchasing behaviour of organizations, SWOT analysis and from the area of the marketing research. In the practical section the company SEEIF Ceramic, a.s. is introduced, which is an important Czech producer of refractory products. The aim of this bachelor thesis is to find customer satisfaction with products and services from Plant 01 MKZ Šamotka through the questionnaire survey. In the conclusion of my bachelor thesis my suggestions and recommendations are mentioned. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 27904
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2012-04-27


Files in this item

Files Size Format View
bezděková_2012_bp.pdf 5.747Mb PDF View/Open
bezděková_2012_vp.pdf 310.3Kb PDF View/Open
bezděková_2012_op.pdf 403.4Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account