Analýza marketingové komunikace obchodního centra Silesia Opava

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace obchodního centra Silesia Opava

Show simple item record

dc.contributor.advisor Sasínková, Martina
dc.contributor.author Černý, Martin
dc.date.accessioned 2013-10-07T10:59:48Z
dc.date.available 2013-10-07T10:59:48Z
dc.date.issued 2012-04-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/21760
dc.description.abstract Předmětem této bakalářské práce je problematika marketingových komunikací z pohledu obchodního centra. Cílem první části práce bylo shrnout základní teoretické poznatky z oblasti marketingové komunikace. Praktická část této bakalářské práce se zabývala ana-lýzou současné situace v oblasti marketingové komunikace obchodního centra a následně doporučením nových opatření pro její zlepšení. cs
dc.format 85 s. (84 356 znaků) cs
dc.format.extent 2703646 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject obchodní centrum cs
dc.subject reklama cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject public relations cs
dc.subject osobní prodej cs
dc.subject přímý marketing cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject shopping centre en
dc.subject advertising en
dc.subject sales promotion en
dc.subject public relations en
dc.subject personal selling en
dc.subject direct marketing en
dc.title Analýza marketingové komunikace obchodního centra Silesia Opava cs
dc.title.alternative Analysis of Marketing Communications of Shopping Center Silesia Opava en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Rajnošek, Alan
dc.date.accepted 2012-06-04
dc.description.abstract-translated Subject of this bachelor thesis is the issue of marketing communication from the perspecti-ve of a shopping centre. The main aim of the firts part of this work was to summarize basic theoretical facts. The practical part of this bachelor thesis is focused on analyzing the cur-rent situation of marketing communication in major shopping centers, followed by recom-mending possible solutions for its improvement. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/116 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 24237
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-05-18


Files in this item

Files Size Format View
černý_2012_bp.pdf 2.578Mb PDF View/Open
černý_2012_vp.doc 72.5Kb Microsoft Word View/Open
černý_2012_op.doc 68.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account