Plán integrované marketingové komunikace firmy Saxo, spol. s r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Plán integrované marketingové komunikace firmy Saxo, spol. s r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Skýpalová, Eva
dc.contributor.author Bridziková, Kamila
dc.date.accessioned 2013-10-07T02:59:37Z
dc.date.available 2013-10-07T02:59:37Z
dc.date.issued 2012-05-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/21579
dc.description.abstract Bakalářská práce se zaměřuje na současný stav marketingové komunikace zlínské společnosti Saxo, spol. s r.o. Teoretická část charakterizuje marketingovou komunikaci a její nástroje, východiska pro plán marketingové komunikace a SWOT analýzu. Praktická část analyzuje vnější a vnitřní okolí firmy a shrnuje její současný stav marketingové komunikace. Na základě těchto získaných poznatků je v další části vypracován plán integrované marketingové komunikace. cs
dc.format 63 s. cs
dc.format.extent 2008678 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingová komunikace cs
dc.subject plán marketingové komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject nástroje marketingové komunikace cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Marketing communications en
dc.subject plan of marketing communication en
dc.subject communication mixture en
dc.subject marketing communication instruments en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Plán integrované marketingové komunikace firmy Saxo, spol. s r.o. cs
dc.title.alternative Integrated Marketing Communication Plan of Saxo, spol. s r.o. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Krenar, Petr
dc.date.accepted 2012-09-14
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis focuses on actual level of marketing communication of Saxo, spol. s r.o. in Zlin. It consists of two parts. The theoretical part describes marketing communication and its tools, resources for the plan of marketing communication and SWOT analysis. The practical part analyses the external and internal environment of the company and summarizes the current position of marketing communication. Based on the researched information is processed the integrated marketing communication plan in the next section. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 28221
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2012-08-24


Files in this item

Files Size Format View
bridziková_2012_bp.pdf 1.915Mb PDF View/Open
bridziková_2012_vp.pdf 693.7Kb PDF View/Open
bridziková_2012_op.pdf 448.4Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account