Marketingové komunikace Asociace obranného a bezpečnostního průmyslu ČR

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace Asociace obranného a bezpečnostního průmyslu ČR

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Sukalovský, Drago
dc.date.accessioned 2013-10-07T02:32:13Z
dc.date.available 2013-10-07T02:32:13Z
dc.date.issued 2011-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/21567
dc.description.abstract Diplomová práce se zaměřuje na marketingové komunikace Asociace obranného a bezpeč-nostního průmyslu ČR jejím cílem je tyto komunikace popsat a analyzovat a dále navrh-nout některá opatření k jejich zlepšení. Marketingové komunikace AOBP jsou přitom po-psány a hodnoceny s přihlédnutím k vývoji oboru obranné a bezpečnostní techniky v ČR v posledních letech a ke specifikům marketingových komunikací v tomto oboru (zákonné předpisy, etické principy). Práce přitom vychází pouze z veřejných zdrojů, některé aspekty komunikací AOBP tedy zřejmě nebylo možno postihnout. cs
dc.format 97 s. cs
dc.format.extent 2960722 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject reklama cs
dc.subject public relations cs
dc.subject segmenta-ce cs
dc.subject e-letter cs
dc.subject Asociace obranného a bezpečnostního průmyslu ČR cs
dc.subject AOBP cs
dc.subject Czech Defence and Security Industry cs
dc.subject CDSI cs
dc.subject obranný a bezpečnostní průmysl cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject advertising en
dc.subject public relations en
dc.subject segmentati-on en
dc.subject e-letter en
dc.subject the Association of Defence and Security Industry of the Czech Republic en
dc.subject AOBP en
dc.subject Czech Defence and Security Industry en
dc.subject CDSI en
dc.subject defense and security industry en
dc.title Marketingové komunikace Asociace obranného a bezpečnostního průmyslu ČR cs
dc.title.alternative Marketing Communications of the Defence and Security Industry Association of Czech Republic en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Štarchoň, Peter
dc.date.accepted 2012-10-09
dc.description.abstract-translated The thesis focuses on marketing communication of the Association of Defence and Securi-ty Industry of the Czech Republic. Aim of the thesis is to describe and analyze the commu-nication and propose measures to improve it. Marketing communication of the AOBP are described and evaluated with regard to the development of the defense and security techno-logy industry in the Czech Republic in recent years, and the specifics of marketing com-munication in this field (legal regulations, ethical principles). The thesis is based only on public resources; some aspects of communication of the AOBP therefore probably are not covered. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 26993
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2012-09-17


Files in this item

Files Size Format View
sukalovský_2012_dp.pdf 2.823Mb PDF View/Open
sukalovský_2012_vp.doc 147.5Kb Microsoft Word View/Open
sukalovský_2012_op.pdf 217.4Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account