Komunikační strategie Valašského muzea v přírodě v Rožnově pod Radhoštěm
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Gregarová, Magda
|
|
dc.contributor.author |
Učňová, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T01:00:02Z |
|
dc.date.available |
2010-07-14T01:00:02Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/2019
|
|
dc.description.abstract |
Ve své diplomové práci jsem na základě literárních poznatků objasnila specifika marketingu kulturních institucí s důrazem na marketingovou komunikaci. Uvedené teoretické poznatky se staly podkladem pro vypracování analýzy současného stavu marketingové komunikace Valašského muzea v přírodě v Rožnově pod Radhoštěm. Realizovala jsem vlastní dotazníkové šetření, jeho interpretaci a hledání příležitostí a hrozeb komunikace muzea ve vztahu k veřejnosti. Vypracovala jsem ideový projekt zdokonalení marketingové komunikace Valašského muzea v přírodě v Rožnově pod Radhoštěm a zároveň jsem navrhla postup implementace projektu do praxe. V závěru práce jsem vyhodnotila pracovní hypotézy s celkovým shrnutím výsledků práce. |
cs |
dc.format |
83 s.,35 s příloh |
cs |
dc.format.extent |
2633399 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
strategie
|
cs |
dc.subject |
kulturní instituce
|
cs |
dc.subject |
muzeum
|
cs |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
strategy
|
en |
dc.subject |
cultural institutions
|
en |
dc.subject |
museum
|
en |
dc.title |
Komunikační strategie Valašského muzea v přírodě v Rožnově pod Radhoštěm |
cs |
dc.title.alternative |
Communication strategy of the Wallachian open-air museum in Rožnov pod Radhoštěm |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Soukalová, Radomila |
|
dc.date.accepted |
2006-06-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
Based on literature information, the thesis determines the specific factors of cultural institutions marketing, emphasizing the marketing communication. The theoretical facts are the basis for the analysis of the contemporary marketing communication of the Wallachian open-air museum in Rožnov pod Radhoštěm. I carried out my own questionnaire survey, analysed the results and performed the search for opportunities and threats of the museum in relation to the public. I worked out the hypothetical project of improvement of the Wallachian open-air museum in Rožnov pod Radhoštěm marketing communication and at the same time. I suggested the project implementation method. The end of the survey summarizes the hypotheses including overall results summary. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
2742
|
|
dc.date.assigned |
2006-01-13 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account