Návrh komunikační strategie firmy HEINZ - ELEKTRO s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh komunikační strategie firmy HEINZ - ELEKTRO s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Tichý, Miloslav
dc.date.accessioned 2013-10-04T09:15:58Z
dc.date.available 2013-10-04T09:15:58Z
dc.date.issued 2011-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19450
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá návrhem komunikační strategie firmy HEINZ - ELEKTRO s.r.o. Firma poskytuje elektromontážní služby v Olomouci a okolí. Cílem je navrhnout taková komunikační řešení, o kterých se domnívám, že z firmy udělají lídra na trhu v jejich geografickém působišti. Práce obsahuje několik analýz prostředí firmy včetně konkurence. Návrh komunikační strategie v projektové části vychází z vyjádřených potřeb majitele firmy pana Stanislava Heinze a z vlastních doporučení. cs
dc.format 108 cs
dc.format.extent 3840849 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject PESTE analýza cs
dc.subject Porterova analýza cs
dc.subject mapa tržního bojiště cs
dc.subject firemní styl cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject communication strategy en
dc.subject communication mix en
dc.subject PESTE analysis en
dc.subject PORTER analysis en
dc.subject the map of market area en
dc.subject corporate style en
dc.title Návrh komunikační strategie firmy HEINZ - ELEKTRO s.r.o. cs
dc.title.alternative Proposal of Marketing Communication Strategy for the HEINZ - ELEKTRO s.r.o. Company en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Juříková, Martina
dc.date.accepted 2012-05-22
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the proposal of communication strategy for the company HEINZ - ELEKTRO s.r.o. The company provides electro installation services in the Olomouc city and its surroundings. The aim is to propose a marketing communication solution, which I think will make the company as a market leader in their geographic place of work. Thesis contains several analyzes of the company environment, including competitors. Proposal of marketing communication startegy in the third project part is based on the needs of the company owner Stanislav Heinz and my own suggestions. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 26470
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-04-13


Files in this item

Files Size Format View
tichý_2012_dp.pdf 3.662Mb PDF View/Open
tichý_2012_vp.doc 150Kb Microsoft Word View/Open
tichý_2012_op.doc 146.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account