Krizová komunikace ve firmě ČEZ, a.s.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Krizová komunikace ve firmě ČEZ, a.s. |
Author: |
Vaníčková, Markéta
|
Advisor: |
Jurášková, Olga
|
Abstract:
|
Krizová komunikace může ovlivnit vnímání firmy veřejností a její důvěru v ní. Informace jsou totiž nejcennějším a nejrizikovějším produktem lidské činnosti, a největší roli hrají právě v krizové komunikaci. ?Krizová komunikace ve firmě ČEZ, a.s.? je tématem této bakalářské práce, u které jsou v teoretické části stanovena základní výcho-diska obsahující pojmy spojené s komunikací, public relations a krizovou komunikací, a popsány metody použité v části praktické. Praktická část zahrnuje vyčerpávající analýzu krizové komunikace firmy ČEZ, a.s. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/19434
|
Date:
|
2011-10-01 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
26034
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account