Krizová komunikace ve firmě ČEZ, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Krizová komunikace ve firmě ČEZ, a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Krizová komunikace ve firmě ČEZ, a.s.
Author: Vaníčková, Markéta
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Krizová komunikace může ovlivnit vnímání firmy veřejností a její důvěru v ní. Informace jsou totiž nejcennějším a nejrizikovějším produktem lidské činnosti, a největší roli hrají právě v krizové komunikaci. ?Krizová komunikace ve firmě ČEZ, a.s.? je tématem této bakalářské práce, u které jsou v teoretické části stanovena základní výcho-diska obsahující pojmy spojené s komunikací, public relations a krizovou komunikací, a popsány metody použité v části praktické. Praktická část zahrnuje vyčerpávající analýzu krizové komunikace firmy ČEZ, a.s.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19434
Date: 2011-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 26034


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
vaníčková_2012_bp.pdf 15.53Mb PDF View/Open
vaníčková_2012_vp.doc 150.5Kb Microsoft Word View/Open
vaníčková_2012_op.doc 152Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account