Marketing a propagace taneční skupiny ConfiDance

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketing a propagace taneční skupiny ConfiDance

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Babčanová, Barbora
dc.date.accessioned 2013-10-04T08:56:40Z
dc.date.available 2013-10-04T08:56:40Z
dc.date.issued 2011-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19432
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá marketingem a propagací současného tance. Cílem práce je vytvořit vhodnou marketingovou kampaň pro taneční skupinu ConfiDANCE a její předsta-vení. Teoretická část shrnuje poznatky z literatury o performance art marketingu a také popisuje základní charakteristiky diváka performance art. V analytické části jsou zaznamenány vý-sledky hloubkových rozhovorů s potenciálními diváky současného tance. Projektová část obsahuje konkrétní návrh marketingové strategie pro taneční skupinu ConfiDANCE vy-cházející z poznatků předchozího výzkumu. cs
dc.format 93 s. (131 940 znaků) cs
dc.format.extent 3135073 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Art marketing cs
dc.subject performance arts cs
dc.subject současný tanec cs
dc.subject divák cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject hloubkový rozhovor cs
dc.subject taneční skupina ConfiDANCE cs
dc.subject Art marketing en
dc.subject performance art en
dc.subject contemporary dance en
dc.subject spectator en
dc.subject marketing strategy en
dc.subject in-depth interview en
dc.subject ConfiDANCE dance group en
dc.title Marketing a propagace taneční skupiny ConfiDance cs
dc.title.alternative Marketing and Promotion of the ConfiDANCE Dance Group en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Eliška
dc.date.accepted 2012-05-21
dc.description.abstract-translated The diploma thesis focuses on marketing and promotion of contemporary dance. The main objective of this thesis is to create a marketing strategy of ConfiDANCE dance group to attract spectators. The theoretical part summarises knowledge from literature on performance art marketing and also describes main characteristics of a performance art spectator. The analytical part presents results of in-depth interviews with potential spectators of contemporary dance. According to these results a marketing strategy for ConfiDANCE dance group is designed in the practical part. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 26377
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-04-20


Files in this item

Files Size Format View
babčanová_2012_dp.pdf 2.989Mb PDF View/Open
babčanová_2012_vp.doc 151Kb Microsoft Word View/Open
babčanová_2012_op.doc 115Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account