Interní komunikace společnosti v oblasti služeb finančního poradenství

DSpace Repository

Language: English čeština 

Interní komunikace společnosti v oblasti služeb finančního poradenství

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Fiedlerová, Monika
dc.date.accessioned 2013-10-04T08:54:54Z
dc.date.available 2013-10-04T08:54:54Z
dc.date.issued 2011-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19429
dc.description.abstract Do jaké míry ovlivňuje nastavený systém interní komunikace a jejích nástrojů spokojenost pracovníků finančně-poradenské společnosti, jejich loajalitu k firmě, ale také pocit, že jsou plně informováni, je otázkou, kterou si tato diplomová práce klade. Zda míru fluktuace, spokojenost pracovníků a jejich loajalitu k firmě ovlivňují i jiné faktory, jako například systém náborů společnosti, systém vzdělávání, ale také finanční gramotnost v České republice nebo vnímání této služby (činnosti, aktivity) veřejností, poodkryje celá práce. Jakmile budou rozklíčovány jednotlivé faktory, které tyto záležitosti ovlivňují, bude v rámci projektové části nastaven plán interní komunikace a vzdělávacích systémů na období šesti měsíců. cs
dc.format 119 s. (210 600 znaků) cs
dc.format.extent 4593078 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing služeb cs
dc.subject Interní marketing cs
dc.subject Interní komunikace cs
dc.subject Public relations cs
dc.subject Personální řízení cs
dc.subject Marketing services en
dc.subject Internal marketing en
dc.subject Internal communication en
dc.subject Public relations en
dc.subject Personnel management en
dc.title Interní komunikace společnosti v oblasti služeb finančního poradenství cs
dc.title.alternative Internal Communication of a Company Providing Financial Advisory Services en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Soukalová, Radomila
dc.date.accepted 2012-05-21
dc.description.abstract-translated To what extent is the set system of internal communication and staff satisfaction of its tools financial-consulting company, their loyalty to the company, but also feel that they are fully informed, it is a question that you put this thesis. Whether turnover rates, staff satis-faction and their loyalty to the firm is also affected by other factors, such as the re-cruitment system, the system of education, but also financial literacy in the Czech Republic or negative perception of the work environment, find this work. Once detected individual factors that affect these issues, will this work plan set up internal communication and training systems a period of six months. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 26386
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2012-04-20


Files in this item

Files Size Format View
fiedlerová_2012_dp.pdf 4.380Mb PDF View/Open
fiedlerová_2012_vp.doc 148.5Kb Microsoft Word View/Open
fiedlerová_2012_op.doc 151.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account