Marketingová strategie VIP Service Letiště Praha

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová strategie VIP Service Letiště Praha

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubíčková, Eliška
dc.contributor.author Svobodová, Simona
dc.date.accessioned 2013-10-04T07:08:59Z
dc.date.available 2013-10-04T07:08:59Z
dc.date.issued 2011-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19316
dc.description.abstract Tato bakalářská práce je zaměřená na teoretickou tvorbu marketingové strategie z obecného rámcového hlediska s porovnáním reálného a mocného působení marketingové strategie unikátní služby VIP Service Club CONTINENTAL na Letišti Praha. Marketingová strategie je funkční 3 roky a vykazuje rychlý růst profitu a tempo navyšování klient, právě díky správné implementaci strategie. Marketing je věda, která se nedá dogmaticky popsat jako matematické vzorce, je to myšlenka, kreativita, emoce, které jsou součástí každé značky nebo produktu. Vytvořit marketingovou strategii tak, aby byla pro značku efektivní je umělecký koncept, který ne vždy musí respektovat teoret ické odborné doporučení. Marketingová strategie VIP Service je ukázkou, že služba, která má vytříbenou úzkou cílovou skupinu a nízký marketingový rozpočet, může být díky taktické marketingové strategii úspěšnou a žádoucí. cs
dc.format 58 s. (61 941) cs
dc.format.extent 5312098 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingová strategie cs
dc.subject marketingová situační analýza cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject Marketing strategy en
dc.subject marketing situation analysis en
dc.subject marketing mix en
dc.subject communication mix en
dc.title Marketingová strategie VIP Service Letiště Praha cs
dc.title.alternative Marketing Startegy of the Prague Airport VIP Service en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šikl-Burešová, Eva
dc.date.accepted 2012-05-23
dc.description.abstract-translated This thesis is focused on formation of the general theoretical marketing strategy compared with pragmatic and effective realization of the marketing strategy for unique VIP Service Club CONTINENTAL at Prague Airport. Marketing concept, which was applied in the last three years, shows fast growing profit and increasing number of clients. This is because of the right implementation. Marketing is a branch, that can?t be explained dogmatically through mathematical formulas, but it is an idea, creativity and emotions as a part of each brand or product. To create an effective marketing strategy for the brand is like an art concept that doesn?t necessarily have to follow the theoretical scientific recommendations. The VIP Service concept is an example that the product with low marketing budget which is focused on specific and straight group of customers can be successful and desirable thanks to targeted, tactical marketing strategy. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 26099
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-05-04


Files in this item

Files Size Format View
svobodová_2012_bp.pdf 5.066Mb PDF View/Open
svobodová_2012_vp.doc 151Kb Microsoft Word View/Open
svobodová_2012_op.doc 153Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account