Marketingový plán firmy v pohostinství s důrazem na komunikaci

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový plán firmy v pohostinství s důrazem na komunikaci

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Hejlová, Dominika
dc.date.accessioned 2013-10-04T06:53:56Z
dc.date.available 2013-10-04T06:53:56Z
dc.date.issued 2011-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19290
dc.description.abstract Diplomová práce se věnuje tématice budování marketingového plánu a celkové jednotné komunikační strategie a filosofie malého podniku v pohostinství. Práce v teoretické části popisuje možnosti marketingu a strategie ve službách. Věnuje se specifikům malých podniků v pohostinství, trendům, jakož i možnostem a limitům jejich marketingových a komunikačních aktivit. V praktické části, na zvoleném příkladu, analýzám potřebným k efektivnímu strategickému plánování (SWOT analýza, Porterova analýza, Mapa tržního bojiště). V projektové části pak na základě výsledků provedených analýz, návrhu marketingového a komunikačního plánu pro zvolený subjekt na vymezené období. Závěr popisuje a zobecňuje možnosti a limity vyplývající z celé práce. cs
dc.format 84 cs
dc.format.extent 1905166 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingový plán cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject analýzy současného stavu cs
dc.subject Marketing plan en
dc.subject marketing strategy en
dc.subject services marketing en
dc.subject communication strategy en
dc.subject current situation analysis en
dc.title Marketingový plán firmy v pohostinství s důrazem na komunikaci cs
dc.title.alternative Marketing Plan of a Company Providing Restaurant Services with Focus on Communication en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Eliška
dc.date.accepted 2012-05-21
dc.description.abstract-translated This diploma thesis is dealing with issues of creating marketing plan for small company of hospitality sector. Thesis in its first part describes the possibilities of applying marketing and strategies in the services and specifics of small companies in hospitality. Marketing and communication trends in this sector as well as its possibilities and limits. In practical part there is also used application of necessary analysis on real example. Project part, based on results obtained from analyzes creates real draft of marketing and communication plan for real company for a fixed period. The conclusion generalizes opportunities and limits following from whole work. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 26390
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2012-04-20


Files in this item

Files Size Format View
hejlová_2012_dp.pdf 1.816Mb PDF View/Open
hejlová_2012_vp.zip 116.7Kb Unknown View/Open
hejlová_2012_op.doc 117.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account