Městský marketing jako nástroj pro zvýšení cestovního ruchu ve městě Šumperku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Městský marketing jako nástroj pro zvýšení cestovního ruchu ve městě Šumperku

Show full item record

No preview available
Title: Městský marketing jako nástroj pro zvýšení cestovního ruchu ve městě Šumperku
Author: Jílková, Radka
Advisor: Půček, Milan
Abstract: Diplomová práce se zabývá městským marketingem jako nástrojem pro zvýšení cestovního ruchu v dané oblasti. Teoretická část obsahuje základní pojmy týkající se tohoto tématu: marketing, městský marketing, marketing památek, cestovní ruch a průvodcovská činnost. Dále se zaměřuje na strategické dokumenty v oblasti cestovního ruchu. V praktické části se konkrétně rozebírá situace městského marketingu a cestovního ruchu ve městě Šumperku. Představují se turistické produkty města. Na závěr se na základě dotazníkového šetření doporučují návrhy na zvýšení návštěvnosti procházkových okruhů města Šumperka.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19211
Date: 2012-03-26
Availability: Bez omezení
Department: Ústav regionálního rozvoje, veřejné správy a práva
Discipline: Veřejná správa a regionální rozvoj
Grade for thesis and defense: B 25625


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
jílková_2012_dp.pdf 13.93Mb PDF View/Open
jílková_2012_vp.doc 75Kb Microsoft Word View/Open
jílková_2012_op.doc 76Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account