Marketing Penetration Strategy for "Super Tannery Limited" in the Czech Market

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketing Penetration Strategy for "Super Tannery Limited" in the Czech Market

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Tskitishvili, Maia
dc.date.accessioned 2013-10-04T05:26:23Z
dc.date.available 2013-10-04T05:26:23Z
dc.date.issued 2012-03-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19176
dc.description.abstract Největší indický výrobce kožené Super Tannery Limited zaměřuje svoji penetrační strategii nejednu z nejvýhodnějších částí Střední Evropy, kterou je Česká republika. Indická společnost má velké zkušenosti s pronikáním na zámořské trhy a hledá nové trhy k zahájení své činnosti otevřením zcela nových zastoupení a poboček v srdci Evropy. Cílem této práce je zpracovat kritickou a hloubkovou analýzu současné situace v České republice, se zaměřením se na existující společnosti v oblasti kožedělné výroby a prezentovat aktuální potenciál země pro odhad vstupu nového subjektu na trh. Kromě toho, identifikovat případné hrozby, kterým může společnost Super Tannery Limited mohou čelit v budoucnu. cs
dc.format 96. pg. 3 illust. cs
dc.format.extent 1397333 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject pronikání na trh cs
dc.subject makroprostředí cs
dc.subject polohování cs
dc.subject globalizace cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject legal background en
dc.subject project implementation en
dc.subject market penetration en
dc.subject macro environment en
dc.subject positioning en
dc.subject globalization en
dc.subject marketing mix en
dc.subject potential competitors en
dc.title Marketing Penetration Strategy for "Super Tannery Limited" in the Czech Market cs
dc.title.alternative Marketing Penetration Strategy for "Super Tannery Limited" in the Czech Market en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hnátek, Milan
dc.date.accepted 2012-05-30
dc.description.abstract-translated The biggest Indian leather manufacturer Super Tannery Limited has targeted its market penetration strategy in one of the most advantageous part of Central European country i.e. Czech Republic. Indian company is well experienced in overseas market penetration and seeking new mar-kets to start its operation with opening branch office/warehouse (in the heart of Eu-rope/targeted market). The aim of this thesis is to convey the crucial and deep analysis of the present situation of Czech Republic, distinguishing the existing leather manufacturer companies? and to study current potential of the country for estimating the accessibility of new market entrant. In addition, to identify relevant threats that STL may face in the future. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 24481
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-05-02


Files in this item

Files Size Format View
tskitishvili_2012_dp.pdf 1.332Mb PDF View/Open
tskitishvili_2012_vp.doc 45Kb Microsoft Word View/Open
tskitishvili_2012_op.doc 51Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account