Marketingová strategie Českého centra Vídeň

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová strategie Českého centra Vídeň

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Kozel, Marek
dc.date.accessioned 2013-10-04T04:59:05Z
dc.date.available 2013-10-04T04:59:05Z
dc.date.issued 2011-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19146
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá marketingem neziskové organizace - konkrétně Českého centra Vídeň, které se věnuje prezentaci a propagaci České republiky a české kultury v zahraničí. Cílem práce je návrh marketingové a komunikační strategie. Tomu předchází situační kvalitativní analýzy, jako je SWOT analýza, STEP analýza, analýza marketingového mixu a komunikačního mixu a dále explorativní analýza konkurence - tedy zahraničních kulturních institutů ve Vídni. cs
dc.format 138 s. cs
dc.format.extent 5546577 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing nezisková organizace cs
dc.subject kulturní instituce cs
dc.subject management kultury a umění cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject České centrum Vídeň cs
dc.subject prezentace české republiky v zahraničí cs
dc.subject progra-mová koncepce cs
dc.subject komunikační plán cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject Marketing for profit organizations en
dc.subject cultural institutions en
dc.subject culture and arts management en
dc.subject marketing strategy en
dc.subject Czech Centre in Vienna en
dc.subject promotion of Czech Republic en
dc.subject programm concept en
dc.subject communication plan en
dc.subject marketing communications en
dc.title Marketingová strategie Českého centra Vídeň cs
dc.title.alternative Marketing Strategy of The Czech Centre in Vienna en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Juříková, Martina
dc.date.accepted 2012-05-28
dc.description.abstract-translated This thesis is focused on marketing of nonprofit organizations - specifically, the Czech Centre in Vienna which is promoting Czech Republic and Czech culture abroad. The main goal of the thesis is to create marketing and communication strategy. It's using informations from qualitative analysis such as SWOT analysis, STEP analysis, marketing mix and communication mix and explorative analysis of competition ? so other foreign cultural institutes in Vienna. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Řízení netržních a sociálních služeb cs
dc.thesis.degree-discipline Non-Profit and Social Services Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Hospodářská politika a správa cs
dc.thesis.degree-program Economic Policy and Administration en
dc.identifier.stag 26828
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2012-04-17


Files in this item

Files Size Format View
kozel_2012_dp.pdf 5.289Mb PDF View/Open
kozel_2012_vp.doc 151.5Kb Microsoft Word View/Open
kozel_2012_op.doc 148.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account