Marketing Mezinárodního festivalu outdoorových filmů ve Zlíně

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketing Mezinárodního festivalu outdoorových filmů ve Zlíně

Show simple item record

dc.contributor.advisor Horňák, Pavel
dc.contributor.author Gamalová, Kamila
dc.date.accessioned 2013-10-04T03:38:48Z
dc.date.available 2013-10-04T03:38:48Z
dc.date.issued 2011-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19087
dc.description.abstract Tato práce je věnována Mezinárodnímu festivalu outdoorových filmů ve Zlíně. Zaměřuje se především na marketing festivalu. Teoretická část vymezuje základní pojmy z oblasti marketingu a marketingových komunikací. Praktická část mapuje a analyzuje využívané komunikační aktivity festivalu. Dalším cílem práce je analýza spokojenosti návštěvníků s festivalem a zhodnocení atraktivity festivalového programu. Za tímto účelem je proveden marketingový výzkum. Na zá-kladě analýz jsou vypracovány návrhy na zkvalitnění festivalu. cs
dc.format 75 s. (90 019 znaků) cs
dc.format.extent 2501694 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject filmový festival cs
dc.subject film cs
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject reklama cs
dc.subject média cs
dc.subject public relations cs
dc.subject sponzoring cs
dc.subject propagační prostředky cs
dc.subject Film Festival en
dc.subject Film en
dc.subject Marketing en
dc.subject Marketing Communication en
dc.subject Marketing Mix en
dc.subject Advertising en
dc.subject Media en
dc.subject Public Relations en
dc.subject Sponsorship en
dc.subject Promotional Tools en
dc.title Marketing Mezinárodního festivalu outdoorových filmů ve Zlíně cs
dc.title.alternative Marketing of International Festival of Outdoor Films in Zlin en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Boušková, Martina
dc.date.accepted 2012-05-21
dc.description.abstract-translated This work is centered on the International Festival of Outdoor Films in Zlin. Its main focus is on marketing of the festival. In the theoretical part the basic terms of marketing and marketing communication are defined. The practical part describes and analyzes the communication activities used during the festival. Another objective of the thesis is the analysis of visitor satisfaction with the festival and the evaluation of the attractiveness of the festival program. For this purpose the marketing research was conducted. Based on results of the analyses new proposals will be drawn up to try and improve the festival. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 25977
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-05-03


Files in this item

Files Size Format View
gamalová_2012_bp.pdf 2.385Mb PDF View/Open
gamalová_2012_vp.doc 145Kb Microsoft Word View/Open
gamalová_2012_op.doc 150.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account