Budování povědomí o značce a loajality ke značce prostřednictvím sociálních sítí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Budování povědomí o značce a loajality ke značce prostřednictvím sociálních sítí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Sopková, Barbora
dc.date.accessioned 2013-10-04T02:21:58Z
dc.date.available 2013-10-04T02:21:58Z
dc.date.issued 2011-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18976
dc.description.abstract Tato diplomová práce se věnuje tématu budování povědomí o značce a loajality ke značce prostřednictvím sociálních médií. Povědomí a loajalita jsou dva důležité atributy hodnoty značky, jež významnou měrou přispívají ke snižování nákladů a zvyšování konkurenceschopnosti každé společnosti. Sociální média jsou zase moderním nástrojem marketingových komunikací, která ke zvyšování povědomí o značce a loajality ke značce mohou výrazně příspívat. Práce se na základě teoretických poznatků, jež jsou nezbytné pro porozumění dané problematice, věnuje efektivitě oslovování cílových skupin zákazníků konkrétní společnosti v prostředí sociálních médií a zkoumá vztah nárůstu povědomí a loajality ke značce k nárůstu prodejů konkrétního produktu či služby. Jednotlivé poznatky a analýzy jsou aplikovány na potřeby společnosti Komerční banka, a.s., konkrétně jejích komunikačních aktivit podznačky G2 prováděných v rámci sociálních médií. cs
dc.format 135 s. (170 150 znaků) cs
dc.format.extent 3126745 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Značka cs
dc.subject hodnota značky cs
dc.subject budování a řízení značky cs
dc.subject povědomí o značce cs
dc.subject loajalita ke značce cs
dc.subject word-of- mouth cs
dc.subject sociální média cs
dc.subject Brand en
dc.subject brand value en
dc.subject brand building management en
dc.subject brand awareness en
dc.subject brand loyalty en
dc.subject word-of- mouth en
dc.subject social media en
dc.title Budování povědomí o značce a loajality ke značce prostřednictvím sociálních sítí cs
dc.title.alternative Building Brand Awareness and Brand Loyalty Using Social Media en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2012-05-22
dc.description.abstract-translated This thesis is dedicated to building brand awareness and brand loyalty through social media. Brand awareness and brand loyalty are important attributes of a brand value and both significantly contribute to reducing costs and increasing competitiveness of each company. And social media as a modern tool of marketing communications may greatly contribute to increasing brand awareness and brand loyalty. Based on the theoretical framework that summarizes knowledge essential for understanding the issues I deal with an efficiency of reaching target groups of particular company in social media environment and examine the relationship of increasing brand awareness to increasing the sales of a particular product or service promoted through social media. My research is applied to the needs of Komerční banka, a.s, and specifically to its subbrand G2 a its communication activities carried out within the social media. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 18423
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-04-20


Files in this item

Files Size Format View
sopková_2012_dp.pdf 2.981Mb PDF View/Open
sopková_2012_vp.doc 151Kb Microsoft Word View/Open
sopková_2012_op.doc 157.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account