Historický vývoj značky Kofola
Show full item record
No preview available
Title:
|
Historický vývoj značky Kofola |
Author: |
Kalvach, Ondřej
|
Advisor: |
Kotyzová, Pavla
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce se v teoretické části zabývá problematikou historického vývoje obchodních značek a teoretickými poznatky o corporate identity. V praktické části se nalézá popis padesátiletého vývoje originální značky Kofola, kde značku chápeme jako souhrnný soubor hodnot a image firmy. Zabývám sezměnami v oblastech komunikace směrem k zákazníkovi, designu, firemní kultury a vývoje nových produktů. V závěru sledujeme vyhodnocení výzkumů zabývající se pohledem zákazníka na značku Kofola a srovnání pohledů na značku mladé a starší generace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/18956
|
Date:
|
2011-10-01 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
25998
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account