Marketingové komunikace projektu Letní žurnalistická škola Karla Havlíčka Borovského

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace projektu Letní žurnalistická škola Karla Havlíčka Borovského

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Rázl, Ondřej
dc.date.accessioned 2013-10-04T00:55:20Z
dc.date.available 2013-10-04T00:55:20Z
dc.date.issued 2011-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18867
dc.description.abstract Práce se zabývá marketingovým mixem Letní žurnalistické školy Karla Havlíčka Borov-ského. Jejím cílem je shromáždit teoretické podklady k marketingovému mixu neziskové vzdělávací organizace. V praktické části pak na základě dotazníkového šetření a hloubko-vých rozhovorů analyzuje současný stav marketingového mixu projektu a v závěru navrhuje řešení do budoucna. cs
dc.format 54 s. (81 865 znaků). cs
dc.format.extent 1231384 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingový mix cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject nezisková organizace cs
dc.subject neziskový sektor cs
dc.subject vzdělávání cs
dc.subject Letní žurnalistická škola Karla Havlíčka Borovského cs
dc.subject Marketing mix en
dc.subject communication mix en
dc.subject non profit organizations en
dc.subject nonprofit sector en
dc.subject education en
dc.subject Summer Journalistic School of Karel Havlicek Borovsky en
dc.title Marketingové komunikace projektu Letní žurnalistická škola Karla Havlíčka Borovského cs
dc.title.alternative Marketing Communication of the Karel Havlíček Borovský Summer School of Journalism en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Svatava
dc.date.accepted 2012-05-21
dc.description.abstract-translated The assignement concerns with the marketing mix of Summer Journalism School of Karel Havlíček Borovský. It aims to collect theoretical bases for marketing mix of non profit or-ganisation specialized in education. The practical part - based on questionnaire and in-depth interviews - analyses the current aspects of marketing mix of the project and in conclusion it offers several resolutions for the future. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 26023
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2012-05-02


Files in this item

Files Size Format View
rázl_2012_bp.pdf 1.174Mb PDF View/Open
rázl_2012_vp.doc 150.5Kb Microsoft Word View/Open
rázl_2012_op.doc 151.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account