Marketing vzdělávacích kurzů
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketing vzdělávacích kurzů |
Author: |
Blinková, Petra
|
Advisor: |
Štarchoň, Peter
|
Abstract:
|
Tato práce se věnuje obecným pojmům vzdělávání, marketingu vzdělávacích kurzů a komunikace vzdělávacích agentur se zákazníky a to zejména ve vazbě na Internet. První část se tomuto tématu věnuje na bázi teoretické, naopak hlavní část je věnována stanovení hypotéz a jejich praktické analýze formou dotazníkového šetření s následnou interpretací výsledků. V závěru je uvedeno potvrzení, případně vyvrácení předpokládaných hypotéz. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/18738
|
Date:
|
2011-10-01 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
C
27017
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account