PR komunikace Dobrovolnického centra ADRA

DSpace Repository

Language: English čeština 

PR komunikace Dobrovolnického centra ADRA

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Skupníková, Zuzana
dc.date.accessioned 2013-10-03T23:09:59Z
dc.date.available 2013-10-03T23:09:59Z
dc.date.issued 2011-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18715
dc.description.abstract Tato bakalářská práce je věnována externí PR komunikaci Dobrovolnického centra ADRA Ostrava. Teoretická část práce se zabývá, v rámci tématu, neziskovým sektorem, public relations a jeho nástroji, které jsou využívány k vnější komunikaci neziskových organizací. V úvodu praktické části je představena organizace včetně jejich projektů. Poté je zanalyzo-vána současná externí PR komunikace DC ADRA Ostrava a zrealizovaný dotazníkový výzkum. Na základě výsledků, jsou verifikovány stanovené výzkumné otázky, a v závěru práce uveden návrh na zefektivnění externí PR komunikace organizace v rámci ostravské veřejnosti. cs
dc.format 75 s., 16 s. příloh cs
dc.format.extent 3139211 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Public relations cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject nezisková organizace cs
dc.subject Dobrovolnické centrum ADRA Os-trava cs
dc.subject PR nástroje cs
dc.subject cílová skupina cs
dc.subject dotazníkový výzkum cs
dc.subject Public Relations en
dc.subject communication en
dc.subject non-profit organization en
dc.subject Volunteer Center ADRA Ostra-va en
dc.subject PR tools en
dc.subject target group en
dc.subject questionnaire survey en
dc.title PR komunikace Dobrovolnického centra ADRA cs
dc.title.alternative PR Communication of the ADRA Volunteer Center en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Svoboda, Václav
dc.date.accepted 2012-05-22
dc.description.abstract-translated The theoretical part is dedicated to external PR communication of the volunteering centre ADRA Ostrava. The theoretical part is studying, inside of the topic, nonprofitable sector, PR and its tools, which are used for outer communication of nonprofitable organisations. In the introduction of the practical part is presented the organization including its projects. Later is current outer PR communication of DC ADRA Ostrava being analyzed and survey is organized. Based on the results of the survey are given research questions verified and in the end of the work is stated a proposition for improving effectivity of the outer PR com-munication of the organization in the framework of Ostrava's public. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 26051
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-04-27


Files in this item

Files Size Format View
skupníková_2012_bp.pdf 2.993Mb PDF View/Open
skupníková_2012_vp.doc 149.5Kb Microsoft Word View/Open
skupníková_2012_op.doc 117Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account