Analýza konkurenčního prostředí firmy RIM-CZ, spol. s r. o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza konkurenčního prostředí firmy RIM-CZ, spol. s r. o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Nagy, Milan
dc.contributor.author Hotmar, Michal
dc.date.accessioned 2012-03-11T15:04:09Z
dc.date.available 2012-03-11T15:04:09Z
dc.date.issued 2011-04-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18414
dc.description.abstract Předmětem bakalářské práce je analýza konkurenčního prostředí na trhu kancelářského nábytku se zaměřením na kancelářská křesla a židle. Cílem této práce je vytvořit jasný pohled na vybrané konkurenční firmy a to především v oblasti cen produktů, rozsahu poskytovaných služeb a image konkurenčních firem. Dále potom vymezit silné a slabé stránky firmy vůči konkurenci. První část práce je zaměřena na sběr teoretických informací. Druhá část práce je věnována analýze vybraných konkurentů, porovnání produktů a produktových řad, služeb a image soutěžitelů. V závěru práce jsou doporučení managementu firmy pro zvýšení konkurenceschopnosti na trhu. cs
dc.format 68 s. (80 593 znaků) cs
dc.format.extent 2316306 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Trh cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject produkt cs
dc.subject cena cs
dc.subject image cs
dc.subject design cs
dc.subject analýza cs
dc.subject Market en
dc.subject competition en
dc.subject product en
dc.subject price en
dc.subject image en
dc.subject design en
dc.subject analyse en
dc.title Analýza konkurenčního prostředí firmy RIM-CZ, spol. s r. o. cs
dc.title.alternative Analysis of competitive environment RIM-CZ, spol. s r. o. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vránová, Šárka
dc.date.accepted 2011-05-23
dc.description.abstract-translated Subject of this thesis is to analyze the competitive environment in the office furniture market, focusing on office chairs. The aim of this work is to create a clear view of the selected competitors, especially in the area of product pricing, scope of services and the image of the competing companies. Then to define the strengths and weaknesses of the company against competitors. The first part focuses on the collection of information theory. The second part is devoted to an analysis of selected competitors, comparing products and product lines, services and image of the competitors. In conclusion are recommendation for the company management to increase competitiveness in the market. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 20961
dc.date.assigned 2011-02-25
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
hotmar_2011_bp.pdf 2.209Mb PDF View/Open
hotmar_2011_vp.pdf 650.8Kb PDF View/Open
hotmar_2011_op.pdf 813.6Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account