Tvorba produktu cestovního ruchu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Tvorba produktu cestovního ruchu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Daňová, Dana
dc.contributor.author Veličková, Hana
dc.date.accessioned 2012-03-11T14:19:41Z
dc.date.available 2012-03-11T14:19:41Z
dc.date.issued 2011-04-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18346
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je zpracování návrhu produktu cestovního ruchu pro Baťův kanál se zaměřením na území turistického regionu Východní Morava. Teoretická část popisuje marketing cestovního ruchu. Analytická část seznamuje čtenáře s informacemi o Baťově kanálu, cyklostezce a hlavních turistických atraktivitách v okolí. Následující kapitoly jsou věnovány analýze tvorby produktu, která zahrnuje vyhodnocení ankety, volbu cílové skupiny, výběr vhodných ubytovacích a stravovacích zařízení a sestavení SWOT analýzy. Na základě těchto poznatků je v závěru práce navržen produkt cestovního ruchu pro Baťův kanál, jeho cena, způsoby distribuce a propagace. cs
dc.format 94 s. (117 809 znaků) cs
dc.format.extent 6578402 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject Baťův kanál cs
dc.subject anketa cs
dc.subject cílová skupina cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject produkt cs
dc.subject tourism en
dc.subject the Bata Canal en
dc.subject enquiry en
dc.subject target group en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject product en
dc.title Tvorba produktu cestovního ruchu cs
dc.title.alternative The Creation of a New Product of Tourism en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Světlík, Jaroslav
dc.date.accepted 2011-05-24
dc.description.abstract-translated The main objective of this bachelor thesis is to create a new tourism product for the Bata Canal which is aimed at the territory of the tourist region Eastern Moravia. The theoretical part of this thesis discusses marketing of tourism industry. The practical part summarises information about the Bata Canal, nearby bicycle route and the main tourist attractions. The following chapters are focused on the product analysis which involves evaluation of an enquiry, selection of the right target group and suitable accommodation and catering establishments as well as a SWOT analysis. These findings created the basis on which a proposal of the new tourism product for the Bata Canal was made, including its price and the main ways of its distribution and promotion. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 21013
dc.date.assigned 2011-02-25
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
veličková_2011_bp.pdf 6.273Mb PDF View/Open
veličková_2011_vp.pdf 685.4Kb PDF View/Open
veličková_2011_op.pdf 764.4Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account