Zjištění míry spokojenosti zákazníků v rámci systému řízení kvality v mopas a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zjištění míry spokojenosti zákazníků v rámci systému řízení kvality v mopas a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Michálek, Otto
dc.contributor.author Sedlářová, Renáta
dc.date.accessioned 2012-03-11T14:10:16Z
dc.date.available 2012-03-11T14:10:16Z
dc.date.issued 2011-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18330
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá zjištěním míry spokojenosti zákazníků v rámci systému řízení kvality dle normy ČSN EN ISO 9001:2009 ve společnosti mopas a.s., Holešov. Cílem práce je zefektivnit zjišťování míry spokojenosti zákazníků ve společnosti. V teoretické části jsou interpretovány poznatky z oblasti kvality včetně metodiky měření spokojenosti zákazníků. V praktické části se nachází představení společnosti mopas a.s., analýza vnitřního a vnějšího prostředí společnosti. Dále je zde analyzován současný proces implementace ISO požadavků a současné měření míry spokojenosti zákazníků. V závěru praktické části jsou popsány výsledné návrhy a doporučení společnosti. cs
dc.format 61 s., 5 p. (75 334 znaků) cs
dc.format.extent 3772802 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject systém řízení kvality cs
dc.subject ČSN EN ISO 9001:2009 cs
dc.subject cíle kvality cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject spokojenost zákazníka cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject quality management system en
dc.subject CSN EN ISO 9001:2009 en
dc.subject quality goals en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject marketing research en
dc.subject customer satisfaction en
dc.subject questionnaire en
dc.title Zjištění míry spokojenosti zákazníků v rámci systému řízení kvality v mopas a.s. cs
dc.title.alternative Measuring of customer satisfaction within the quality management system in mopas a.s. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bačová, Hana
dc.date.accepted 2011-05-27
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with a customer satisfaction survey within the quality management system according to the standard CSN EN ISO 9001:2009 in mopas a.s., Holesov. The goal of this bachelor thesis is to improve customer satisfaction survey in the company. The theoretical part consists of the knowledge of quality including methodology of the customer satisfaction survey. The practical part is an introduction to the joint stock company mopas and an analysis of internal and external environment of the company. Furthermore, there is an analysis of the current process of ISO requirements implementation and current customer satisfaction survey. The conclusion of the practical part describes consequent proposals and recommendations to the company. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 21336
dc.date.assigned 2011-02-25
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
sedlářová_2011_bp.pdf 3.598Mb PDF View/Open
sedlářová_2011_vp.pdf 814.0Kb PDF View/Open
sedlářová_2011_op.pdf 659.4Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account