Marketingové komunikace destinace Těšínské Beskydy - produkt Ondrášovo

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace destinace Těšínské Beskydy - produkt Ondrášovo

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Madziová, Dorota
dc.date.accessioned 2012-03-11T13:07:52Z
dc.date.available 2012-03-11T13:07:52Z
dc.date.issued 2011-05-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18246
dc.description.abstract Tato bakalářská práce je zaměřena na turistickou destinaci Těšínské Beskydy, konkrétně na její na produkt Ondrášovo. Cílem práce je podrobně zmapovat marketingové komunika-ce tohoto produktu včetně analýzy efektivity. Práce je koncipována do teoretické a prak-tické části. V teoretické části jsou obsaženy poznatky z marketingové komunikace cestovního ruchu, trendů v tomto odvětví, je zde specifikován turistický produkt a zpracován přehled teorie marketingového výzkumu v oblasti cestovního ruchu. Praktická část obsahuje informace týkající se zkoumané destinace a jejího produktu. Analyzuje marketingové komunikace primárním a sekundárním šetřením a navrhuje doporučení. cs
dc.format 61 s. cs
dc.format.extent 3812438 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingové komunikace v cestovním ruchu cs
dc.subject turistický produkt cs
dc.subject Těšínské Beskydy cs
dc.subject pri-mární analýza cs
dc.subject sekundární analýza cs
dc.subject zbojnická stezka Ondrášovo cs
dc.subject marketing communication in tourism en
dc.subject tourism product en
dc.subject Těšínské Beskydy en
dc.subject primary analysis en
dc.subject secondary analysis en
dc.subject outlaw trail Ondrášovo en
dc.title Marketingové komunikace destinace Těšínské Beskydy - produkt Ondrášovo cs
dc.title.alternative Marketing Communication of Destination Těšínské Beskydy - Product Ondrášovo en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gregarová, Magda
dc.date.accepted 2011-05-27
dc.description.abstract-translated This work is focused on the tourist destination Těšínské Beskydy, namely its a product of Ondrášovo. The aim is to map in detail the marketing communication of this product, in-cluding analysis of effectiveness. The work is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part consists of knowledge of marketing communication of tourism trends in the industry. There is a specified tourist product and review of the theory of marketing research in tourism. The practical part includes information on destination and examination its product. Analyzes marketing communications primary and secondary survey and pro-posed recommendations. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18701
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
madziová_2011_bp.pdf 3.635Mb PDF View/Open
madziová_2011_vp.doc 102Kb Microsoft Word View/Open
madziová_2011_op.doc 120.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account