Mobilní marketing využitelný v prostředí malé či střední firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Mobilní marketing využitelný v prostředí malé či střední firmy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Štarchoň, Peter
dc.contributor.author Renč, Robert
dc.date.accessioned 2012-03-11T12:54:45Z
dc.date.available 2012-03-11T12:54:45Z
dc.date.issued 2011-09-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18227
dc.description.abstract Téma mobilního marketingu je v odborných kruzích stále více frekventované a firmy po-stupně začínají řešit, jak využít tento začínající fenomén v marketingové komunikaci svých značek nebo aktuálních produktových nabídek. Tato práce přináší stručný přehled možností mobilního marketingu v ČR a pak hlubší náhled pod pokličku uživatelských preferencí, trendů a nákupních online zvyklostí uživatelů mobilního internetu v ČR i ve světě. Poměrně do hloubky se zabývá analýzou vstupu firmy do prostředí online mobilního marketingu, navrhuje, jaká řešení jsou vhodná a jaké méně, či jaké jsou styčné body s klasickým online prostředím. cs
dc.format 83 s. cs
dc.format.extent 2902768 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Mobilní marketing cs
dc.subject mobilní aplikace cs
dc.subject SMS/MMS cs
dc.subject reklama v mobilu cs
dc.subject malé a střední firmy cs
dc.subject Mobile marketing en
dc.subject Mobile aps en
dc.subject SMS/MMS en
dc.subject Mobile advertising en
dc.subject Small and Medium enter-preneurs en
dc.title Mobilní marketing využitelný v prostředí malé či střední firmy cs
dc.title.alternative Mobile Marketing in a Small or Medium-Sized Businesses en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pilík, Michal
dc.date.accepted 2011-10-10
dc.description.abstract-translated The theme of mobile marketing is increasingly frequent in professional circles and compa-nies starting to deal with how to use this phenomenon starting in the marketing communi-cation of their brand and current product offerings. This work presents a brief technical overview of mobile marketing opportunities in the Czech Republic and then deeper insight behind the scenes of user preferences, online shopping trends and habits of users of mobile Internet in the CZ and abroad. Relatively in-depth analysis deals with entry into the business of mobile marketing online environment, suggests what solutions are appropriate and which less, and what are the points in common with the classic online environment. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18598
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
renč_2011_dp.pdf 2.768Mb PDF View/Open
renč_2011_vp.doc 124Kb Microsoft Word View/Open
renč_2011_op.doc 124.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account